تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۸ آبان ۱۴۰۲
در اجتماع مردمی میدان انقلاب؛

محمد مخبر: مجامع بین المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند

معاون اول رئیس‌جمهور در اجتماع پرشور حامیان مردم غزه در میدان انقلاب تهران حضور یافت.

محمد مخبر: مجامع بین المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند

رویداد۲۴ محمد مخبر عصر امروز (شنبه) همراه با ملت همیشه در صحنه ایران، با حضور در میدان انقلاب تهران، از مردم مظلوم و بی دفاع غزه حمایت و انزجار و نفرت همگانی را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

معاون اول رئیس جمهور در حاشیه این اجتماع در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی بنا به فرموده امام خمینی (ره) مسئله فلسطین به یکی از مهمترین موضوعات جمهوری اسلامی و جهان اسلام تبدیل شد و ملت ایران همواره چه در زمان امام راحل و چه در دوران رهبری مقام معظم رهبری، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده است.

وی از اقدامات رژیم صهیونیستی به عنوان نسل کشی، جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت یاد کرد و گفت: این جنایات منشأ مجرمانه دارد، اما متأسفانه مجامع بین المللی سکوت کرده و به وظایف خود عمل نمی‌کند ولی غیرت دینی و اسلامی، مانند همیشه مردم ایران را به صحنه آورده است تا حمایت خود را از مردم مظلوم غزه به نمایش بگذارند.

 مخبر از پیگیری‌های دستگاه دیپلماسی کشورمان برای متوقف ساختن جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد و افزود: رایزنی‌های دیپلماتیک ایران با کشور‌های اسلامی و مجامع بین المللی به صورت مستمر در حال انجام است تا رژیم صهیونیستی وادار به توقف جنایات خود شود و از نسل کشی در غزه دست بردارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمد مخبر
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان