تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۰۸ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

اقدام زیبای سرخ‌ها با حرکت رونالدو!

بازیکنان پرسپولیس در مصاف با النصر پس از حرکت رونالدو از وی تشکر کردند که مورد توجه داوران قرار گرفت.

اقدام زیبای سرخ‌ها با حرکت رونالدو!

رویداد۲۴ ورزش سه نوشت: حرکتی که رونالدو بعد از اعلام پنالتی دقیقه ۲ از سوی داور چینی انجام داد مورد توجه بازیکنان پرسپولیس قرار گرفت.

بعد از برخورد سروش رفیعی و کریستیانو رونالدو در همان دقیقه ۲ بازی النصر - پرسپولیس داور چینی بلافاصله به نشانه پنالتی در سوت خود دمید، اما بعد از اعتراض سروش، خود رونالدو به سمت داور رفت و با تکرار این جمله که «پنالتی نبود» از داور خواست از رای خود برگردد.

با حرکتی که رونالدو انجام داد، داور در تصمیم خود شک کرد و البته از اتاق «VAR» به او گفته شد که باید صحنه چک شود.


بیشتر بخوانید: تحول در پرسپولیس؛ دلگرمی گل‌محمدی با حضور این بازیکن!


در همین بین در شرایطی که دوربین تلویزیونی تصاویر مربوط به داور و صحنه آهسته برخورد بین سروش و کریستیانو را به تصویر می‌کشید، چند بازیکن پرسپولیس مثل دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی و علیرضا بیرانوند به سمت رونالدو رفتند و از او تشکر کردند. همچنین وقتی داور چینی برای بازبینی صحنه کنار زمین رفت و برگشت و رسما اعلام کرد که پنالتی در کار نیست باز هم حسین کنعانی با رونالدو دست داد و از او به خاطر حرکت جوانمردانه‌اش تشکر کرد.

البته افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس، می‌گفت، چون رونالدو می‌دانست کمک داور ویدئویی در کار است و ممکن بود به خاطر تمارض کارت زرد بگیرد چنین حرکتی انجام داده و به نوعی پیش‌دستی کرده است، اما حرکت رونالدو بازتاب زیادی در فضای مجازی و رسانه‌های فوتبالی داشت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
0
0
دقیقا جناب پیروانی صحیح میگوید ,,,,,,فقط بخاطر نگرفتن کارت زرد بود , و کاملا حرفه ای گری کرد و با یک تیر سه نشان زد ,,, خودش را بیشتر محبوب کرد ,,, گرفتن کارت از تیم اسیایی برایش افت. داشت ,,,,کلا کارت نگرفت دیگه !!!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان