تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۸ آذر ۱۴۰۲

فروش بلیت پرسپولیس - الدحیل شروع شد

پرسپولیس سه شنبه هفته آینده ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و این در حالی است که فروش بلیت این بازی را برای گنجایش ۲۷ تا ۳۰ هزار نفر در نظر گرفتند که شروع شده است.

فروش بلیت پرسپولیس - الدحیل شروع شد

رویداد۲۴ ورزش سه نوشت: بلیت فروشی دیدار هفته ششم پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا که سه شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود از ساعت ۱۲ امروز در سامانه بلیت فروشی شروع شد.

طبق وعده باشگاه پرسپولیس قیمت بلیت‌ها نسبت به آخرین بازی آسیایی این تیم نصف شده و با قیمت ۵۰ و ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که بلیت ۱۵۰ هزار تومانی مربوط به سکو‌های روبروی جایگاه است.


بیشتر بخوانید:  اقدام زیبای سرخ‌ها با حرکت رونالدو!


البته با توجه به باگ سامانه مربوطه مشخص نیست دقیقا چه تعداد بلیت برای این مسابقه به فروش خواهد رفت چرا که با وجود شروع بلیت فروشی از ساعت ۱۲ در برخی جایگاه‌ها تعداد عجیبی بلیت باقی مانده است.

برای مثال در طبقه دوم ضلع جنوبی ورزشگاه که جایگاه مخصوص تماشاگران بانو به حساب می‌آید از همان ابتدا فقط ۳ بلیت باقی مانده بود یا برای جایگاه طبقه دوم شمالی که در بازی‌های قبلی بلیت فروشی انجام نمی‌شد کمتر از ۲ هزار بلیت باقی مانده است.

با این حساب اگر بلیت فروشی تنها برای طبقه دوم ضلع غربی و جایگاه‌های کنار وی آی پی انجام نشود به نظر می‌رسد سه جایگاه طبقه اول مجموعا ۱۵ هزار نفر گنجایش داشته باشد و در طبق دوم بین ۱۲ تا ۱۵ هزار نفر تماشاگر حاضر باشند که جمعا به ۲۷ تا ۳۰ هزار تماشاگر می‌رسد.

البته با توجه به اینکه مثل بازی قبلی تعداد زیادی از هواداران بدون بلیت به ورزشگاه خواهند آمد احتمالا تعداد تماشاگران این بازی تا ۳۵ هزار نفر هم خواهد رسید.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان