تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۱۵ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

وزیر اطلاعات: ارقام ارزی مطرح شده در پرونده «تخلف واردات چای» صحیح نیست

وزیر اطلاعات در جلسه هیات دولت در گزارش خود با اشاره به اینکه تخلف واردات چای ابتدا در دولت شناسایی شد و وزارت اطلاعات به عنوان ضابط، گزارش آن را به قوه قضائیه ارائه کرد، از پیگیری‌های مستمر رئیس جمهور و تاکید ایشان بر اطلاع‌رسانی به مردم درباره نتایج رسیدگی به این پرونده خبر داد.

چای دبش

رویداد۲۴ به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، به گزارش وزیر اطلاعات درباره شناسایی و برخورد دولت با تخلف ارزی صورت گرفته در زمینه واردات چای اشاره و با قدردانی از اقدامات صورت گرفته از سوی نهادهای دولتی در شناسایی و معرفی متخلفین به دستگاه قضایی تصریح کرد: از مهمترین اصول مبارزه جدی با فساد، پرهیز از رویکردهای سیاسی در فسادستیزی است.

رئیسی با اشاره به اینکه فسادستیزی جزو اصول اصلی دولت مردمی است و تخلف ارزی مورد اشاره نیز ابتدا از سوی بخش‌های متولی در دولت شناسایی شد و برخوردهای قانونی با آن صورت گرفت، بر ارائه گزارش اقدامات انجام شده در مبارزه با فساد به مردم تاکید کرد.


بیشتر بخوانید: ادعای نماینده مجلس: دولت سیزدهم در فساد ستیزی خیلی موفق عمل کرده/ پرونده چای دبش از دولت قبل بوده


وزیر اطلاعات در گزارش خود با اشاره به اینکه این تخلف ابتدا در دولت شناسایی شد و وزارت اطلاعات به عنوان ضابط، گزارش آن را به قوه قضائیه ارائه کرد، از پیگیری‌های مستمر رئیس جمهور و تاکید ایشان بر اطلاع‌رسانی به مردم درباره نتایج رسیدگی به این پرونده خبر داد.
 
حجت‌الاسلام خطیب همچنین با بیان اینکه اطلاعات و ارقامی که از پرداختی‌های ارزی در این پرونده در افکار عمومی مطرح شده دقیق و صحیح نیست، افزود: این تخلف از سال ۱۳۹۸ آغاز شده و در سال اول این دولت شناسایی و با عوامل آن برخورد شده و متخلفین از جمله عوامل شرکت مذکور و برخی کارکنان دولت، حسب مورد به دادسرای تهران و هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شده‌اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فساد اقتصادی ، چای
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
1
10
اینقدر این حماسه ها عادی شده که دیگه مهم نیست ارقام ش چی باشه ، مهم اینه که انجام دهنده ها و کشف کننده ها هر دو عزم راسخ دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
0
9
آخه روال هایی که یه کودک هم میدونه میشه از کدام منابع باید دم شان را دید ، در همه کشور ها هم قصه جا افتاده هست
اینجا ربط ش میدن به آسمان ها
والا آسمان ها هیچ کاره ست ولی با بقیه دنیا فرق داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
0
1
عجب!
دیگه کی شریک بوده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
0
2
خخخخخخ از این ارقام درست نیست شروع میشه تا اصلا رقمی نبوده و بعد از چند ماه طرف غیب میشه . یکی از فاسد ترین سیستمهای اسمانی در کره زمین خخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
0
0
حکومت دوزخیان روی زمین
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان