تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲

فیلم جدال مرگ و زندگی گوزن در دهان تمساح

فیلم مستندی ببینید که گوزن یالدار در وسط آبگیر در حال خنک کردن خود بود که مورد حمله کروکدیل قرار گرفت.

شکار تمساح

رویداد۲۴ حسین فلاحی: گاهی اوقات حیواناتی که به صورت گروهی زندگی می‌کنند ممکن است خجالتی شوند. آن‌ها می‌دانند که قدرت در اعداد وجود دارد و این توانایی آن‌ها را برای خنثی کردن سریع هر شکارچی که در نزدیکی کمین کرده است خنثی می‌کند. اما گاهی که از گله دور می‌شوند تا آب بنوشند یا یک محل جدید برای خوردن علف پیدا کنند این بهترین لحظه برای حمله شکارچیان است. این صحنه مشابه را در ویدیوی منتشر شده در پایین از دست ندهید.

گوزن یالدار در آفریقا

ویدیوی یوتیوب که در پایین قرار داده شده است، ما را به آفریقا می برد. صفحه  حیوانات شگفت انگیز آفریقا این ویدیو را با بیش از 230000 مشترک به اشتراک گذاشت. جدیدترین ویدیوی آنها از گله‌ای از فیل هایی است که به یک شیر پراید حمله می‌کنند.

یک تور سافاری برای فیلمبرداری از صدها گوزن یالدار که در دشت های باز هستند متوقف می‌شوند. دیدن این همه حیوان در یک مکان تجربه جالبی است. در طول سفر، گوزن‌های یالدارمی‌توانند گله‌هایی با حداکثر 1000 عضو داشته باشند. در طول مهاجرت تعداد آنها به راحتی بیش از یک میلیون عضو در گله می‌رسد.

یک گوزن تنها تصمیم می گیرد از گله ای که تنها چند صد فوت با اآن فاصله دارد بیرون بیاید و خود را در این آبخوری کوچک خنک کند. تنها در چند ثانیه، ما شاهد تقلای آن برای زنده ماندن هستیم.

یک کروکدیل خود را به پای این حیوان چسبانده است! گوزن می‌داند که در وضعیت خطرناکی قرار گرفته است و شروع به تقلا می‌کند. تمساح از این ترس گوزن به نفع خود استفاده می‌کند و او را به زیر آب می‌کشد. گوزن به مقابله می‌پردازد و سعی می‌کند سر خود را بالای آب نگه دارد. ما صدای این گوزن را می‌شنویم که برای کمک فریاد می‌زند. ادامه را در ویدئو تماشا کنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان