تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۲۳ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۸۸ نظر

علی کریمی کیست؟

علی کریمی کیست؟ خیلی‌ها تمایل دارند که همان علی کریمی ملقب به مارادونای آسیا و جادوگر فوتبال را به خاطر بسپارند تا علی کریمی که راه سیاست را انتخاب کرده است.

علی کریمی کیست؟
رویداد۲۴ نازآفرین جمشیدی: علی کریمی در دورانی که هنوز از فوتبال بازنشسته نشده بود و اظهارنظرهای سیاسی نکرده بود، به دریبل‌هایش معروف بود اما اکنون به دلایل متعددی از اعتبار این فوتبالیست بازنشسته کاسته شده است. شاید خیلی‌ها تمایل دارند که همان علی کریمی ملقب به مارادونای آسیا و جادوگر فوتبال را به خاطر بسپارند تا علی کریمی که سیاست را انتخاب کرده است.

بیوگرافی علی کریمی

علی کریمی با نام شناسنامه‌ای محمدعلی کریمی پاشاکی زاده ۱۷ آبان ۱۳۵۷ در شهر کرج است. او که دارای اصالتی لاهیجانی است در یک خانواده هفت نفره که پدر هم بازیکن فوتبال بود به دنیا آمد. برادر بزرگ‌تر علی کریمی یعنی فرشید هم در تیم نفت تهران بازی می‌کرد بنابراین علی و خانواده‌اش با فوتبال بیگانه نبودند.

علی کریمی چهارمین فرزند خانواده است و بعد‌ها پسوند پاشاکی را از نام خانوادگی خود حذف کرد. علی کریمی در دوران بازیگری خود در تیم‌های باشگاهی هم‌چون پرسپولیس تهران، الاهلی امارات، بایرن مونیخ آلمان، شالکه آلمان و تراکتورسازی تبریز بازی کرده و مقام‌های گوناگونی به دست آورده است. کریمی که یک بار عنوان مرد سال فوتبال آسیا را از آن خود کرده، با ۱۲۷ بازی ملی در تیم ملی فوتبال ایران همینک سومین بازیکن تاریخ ایران از نظر تعداد بازی ملی است. او ۱۸ سال در فوتبال ایران توپ زد.

جالب است بدانید علی کریمی ازسوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۷ به‌عنوان یکی از نماد‌های فوتبال آسیا شناخته شد. او هم‌چنین در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز، از سوی فیفا به عنوان «یکی از دو بازیکن برتر تاریخ فوتبال ایران»، معرفی شد، اما تمام این‌ها یک سو و نظرسنجی برنامه نود یک سوی دیگر. کریمی در سال ۱۳۹۴، در نظرسنجی برنامه نود که با شرکت دو میلیون نفر برگزار شد با به دست آوردن ۵۲ درصد آرا رتبه نخست را به دست آورد. بد نیست بدانید در این نظرسنجی فرهاد مجیدی با ۳۳ و خداداد عزیزی با ۱۵ درصد دوم و سوم بودند.

ورود علی کریمی به دنیای فوتبال

همان‌گونه‌که اشاره کردیم برادر بزرگ‌تر علی کریمی یعنی فرشید در تیم نفت تهران بازی می‌کرد و همین موضوع سبب پیوستن علی در سن ۱۲ سالگی به این تیم شد. پس از بازی در نفت تهران، علی کریمی مدتی را نیز در تیم جوانان سایپا بازی کرد، اما تیم بعدی او فتح تهران بود.

علی کریمی پس مدتی بازی در رده جوانان، در سال ۱۳۷۵ به تیم بزرگسالان این باشگاه که در لیگ دسته دوم حضور داشت، راه یافت. علی کریمی دو فصل در این تیم حضور داشت و حتی در سال ۱۳۷۶ به همراه فتح در آستانه صعود به لیگ دسته یک قرار گرفت. در سال ۱۳۷۶ و به دنبال شرکت تیم فتح در جام فوتسال رمضان، علی کریمی درخشش چشم‌گیری از خود نشان داد و پس از قهرمانی با فتح در این جام مورد توجه باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال قرار گرفت. بدین ترتیب و پس از دو سال علی کریمی به تیم پرسپولیس تهران پیوست. او با تیم پرسپولیس سه فصل عالی را داشت. او با این تیم دو بار قهرمان لیگ و یک بار قهرمان جام حذفی شد.

محرومیت فوتبالی علی کریمی به علت هل دادن داور

کریمی از بهمن ۱۳۷۷ به دلیل هل‌دادن داور در بازی در تیم امید به مدت یک سال از حضور در تمام مسابقات باشگاهی و ملی محروم شد. او پس از پایان این مدت دوباره به فوتبال بازگشت و در جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۰۰ حضور داشت.

علی کریمی درست یک روز پس از به ثمر رساندن نخستین گل خود را برای باشگاه پرسپولیس دربرابر سایپا در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۷۷، از سوی منصور پورحیدری به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و نخستین بازی ملی خود را در همان سال و در برابر تیم ملی کویت به انجام رساند.

کریمی در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک همراه با تیم ملی فوتبال ایران، موفق به کسب مدال طلای این رقابت‌ها شد. کریمی در سال ۱۳۷۷ و به هنگام حضور در تیم ملی امید، در جریان بازی با تیم ویتنام، به علت ضربه به داور، به مدت یک سال از تمام رقابت‌ها محروم شد.

کریمی در سال ۲۰۰۴ به علت عملکرد درخشان خود همراه با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا و بازی‌های باشگاهی موفق خود، توانست عنوان بازیکن سال فوتبال آسیا را کسب کند. علی کریمی همراه با تیم ملی ایران نیز در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان نیز حضور داشت. وی آخرین بازی خود برای تیم ملی را در ۱۶ آبان ۱۳۹۱ و در مقابل تیم ملی تاجیکستان به انجام رساند که به این ترتیب در ۱۲۷ بازی ملی موفق به زدن ۳۸ گل ملی شده است.

کریمی در سال ۱۳۸۰ به الاهلی امارات پیوست و همان سال بعنوان بهترین بازیگن لیگ امارات انتخاب شد و در ۴ سال حضور خود در این تیم با ۶۹ بازی ۴۵ گل به ثمر رساند. بازی‌های درخشان علی کریمی سبب شد تا پیشنهادهای متعددی از سوی تیم‌های معتبر اروپایی دریافت کند که در نهایت در سال ۱۳۸۴ به تیم بایرن مونیخ پیوست، هرچند که به علت مصدومیت‌های پی در پی حضور چندان موفقی در این تیم نداشت.

پس از بایرن مونیخ علی کریمی در تیم‌هایی همچون القطر، پرسپولیس تهران، استیل آذین و شالکه ۰۴ آلمان بازی کرد تا اینکه در سال ۱۳۹۲ به تیم تراکتور سازی پیوست. کریمی در بهمن ۱۳۹۲ با تیم ترکتور به قهرمانی جام حذفی ایران دست پیدا کرد و در سال ۱۳۹۳ برای همیشه با فوتبال بدرود گفت و از میادین خداحافظی کرد.

مربیگری علی کریمی

علی کریمی از فوتبال به‌عنوان بازیکن خداحافظی و به مربی‌گری سلام گفت و وارد این عرصه شد. او دوره‌های مربی‌گری درجه C و B شرکت و آن را از سر گذراند در نهایت توانست با گذراندن دوره‌های مربی‌گری A در آسیا خود را به‌عنوان یک مربی حرفه‌ای مطرح کند.

او مدتی را به عنوان کمک مربی در تیم ملی و در کنار کارلوس کی‌روش بود و تا اینکه در شهریور ۱۳۹۶، رسما به عنوان سرمربی تیم نفت تهران معرفی شد. وی همچنین مدتی را به عنوان سرمربی و حتی مالک تیم سپیدرود رشت گذراند اگرچه در این تیم هم نماند و آن را ترک کرد.

تبدیل علی کریمی به فعال سیاسی اپوزیسیون

علی کریمی که در فوتبال ایران به چهره‌ای ملی تبدیل شد، عملاً تلاش چندانی برای حفظ نام خود در مواضع سیاسی نمی‌کند. چه اینکه عدم اشراف وی بر تحلیل‌های سیاسی باعث شد که در اتحاد اپوزوسیون به نام گروه همبستگی عضو شود، گروهی که خیلی سریع مورد انتقاد جدی اعضای خود که حامد اسماعیلیون یکی از آن‌ها بود قرار گرفت و از هم پاشید. می‌توان گفت برای دیگر اعضای گروه هم حضور علی کریمی به واسطه محبوبیت فوتبالی‌اش مطرح بود، نه حضور سیاسی.

ازدواج علی کریمی

علی کریمی در سال ۷۸ و در ۲۱ سالگی با سحر داوری ازدواج کرد. آن‌ها دارای دو فرزند پسر به نام‌های هاوش و هیرسا و یک دختر به نام هیما هستند. سحر داوری از خانواده‌ای سیاسی بود. پدرش غلامعلی داوری از اعضای کادر نیرو‌های هوایی ارتش بود که در سال ۱۳۶۲ به اتهام ارتباط با حزب توده اعدام شد.

بدهی ۷۷۰ میلیارد تومانی خواهر علی کریمی

اواخر خرداد ماه فارس نوشت که «خواهر علی کریمی با یک بدهی ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی (۷۷۰ میلیارد تومانی) حدود ۱۷ ماه است که در زندان به سر می‌برد.»

بنا به ادعای خبرگزاری فارس این چک‌های سفید امضا را علی کریمی از خواهرش گرفته و مبلغ بسیار زیادی هم هست. هرچه هست اتهامی که آن زمان علی کریمی مواجه بود کلاهبرداری با نام دیگران بود. البته برخی معتقد بودند این پرونده واقعیت ندارد و پس از ماجرای فعالیت سیاسی او، این موضوع برایش درست شده است.

خبرگزاری میزان متعلق به قوه قضاییه هم چندی بعد از ادعای فارس، فیلمی از خواهر کریمی منتشر کرد که آن می‌گفت علی کریمی سر او کلاه گذاشته است. خود کریمی مدعی شد که خواهرش تحت فشار چنین حرف‌هایی زده است.

علی کریمی کیست؟

علی کریمی کیست؟

علی کریمی کیست؟

فعالیت علی کریمی در امور خیریه

تا زمانی که علی کریمی در عرصه فوتبال فعال بوده و به عرصه سیاسی وارد نشده بود ، محبوبیت خوبی داشت. شاید بتوان یکی از دلایل محبوبیت فوتبالی علی کریمی در میان مردم را شرکت در امور خیریه دانست. او اهل مصاحبه‌های زیاد و جنجالی نبود و همواره تلاش می‌کرد وارد حاشیه نشود. علی کریمی همیشه از رفتن به رادیو و تلویزیون فراری بود و بار‌ها و بار‌ها دعوت فردوسی‌پور را برای رفتن به برنامه نود رد کرد.

شاید داستان یکی از کار‌های نیک علی کریمی و خواندنش برایتان جالب باشد. اگر اهل فوتبال باشید حتما نام بابک معصومی بازیکن فوتبال و فوتسال و سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس را شنیده‌اید. بابک و علی کریمی در باشگاه فتح باهم هم‌بازی بودند که بابک به فوتسال پیوست، اما این دوستی ادامه پیدا کرد. پس از سال‌ها بابک معصومی به سرطان مبتلا شد و دو سال بعد درگذشت.

هنگامی‌که خانواده معصومی زیر بار هزینه‌های سنگین بیمارستان درحال له شدن بودند علی کریمی به دادشان رسید. زمانی‌که به عیادت معصومی رفت زیاد در بیمارستان نایستاد و پس از گپ‌وگفتی کوتاه با رفیق قدیمی پاکتی به برادر بابک داد و بیمارستان را ترک کرد. پاکتی که در آن چکی سفید با امضای کریمی بود. اتفاقا در همان سال بود که علی کریمی را به جرم آب خوردن در ماه رمضان از باشگاه استیل آذین اخراج کردند

بعد‌ها معصومی در مصاحبه‌ای گفت: «مردم باید بدانند هنگامی‌که پزشکان از من قطع امید کرده بودند، فقط علی کریمی بود که با سخاوتش مانند همیشه تمام هزینه‌های بیمارستان مرا پرداخت کرد. با هزینه او از یک اتاق عمومی به اتاق اختصاصی رفتم و تمام هزینه‌های مربوط به درمانم را هم او پرداخت کرد.

علی کریمی هم‌چنین در یکی از بازی‌های پرسپولیس در مقابل صبا پس از حضور روی نیمکت پرسپولیس حرکت زیبایی انجام داد. او پس از تعویض در نیمه دوم دیدار مقابل صبا، پس از دست دادن با اعضای نیمکت‌نشین پرسپولیس، با جانباز ویلچر‌نشینی که کنار نیمکت این تیم مسابقه را تماشا می‌کرد هم روبوسی کرد و او را در آغوش گرفت و چند دقیقه‌ای با این جانباز جنگ تحمیلی گفتگو کرد و از احوال و سلامتی جانباز پرسید.

کار به جایی رسید که جانباز اشک در چشمانش حلقه زد. کار کریمی خیلی زود مورد توجه شاتر‌های عکاسان ورزشی قرار گرفت و همین که علی کریمی دید که عکاسان دور و بر او و جانبازند از جانباز دور شد تا حرکتش به مفاهیم شعاری تفسیر نشود. اما یک عکاس توانست از صحنه عکس بگیرد و تصویر منتشر شد. جانباز به رسانه‌ها گفت که کریمی به او گفته است اگر جانباز نمی‌شده امنیت به دست نمی‌آمده تا مسابقات فوتبال برگزار شود. علی کریمی به شیرخوارگاه‌ها و خانه‌های سالمندان نیز سر می‌زد  با اندکی جست‌وجو می‌توانید تمامی آن‌ها را ببینید و در موردشان بخوانید.

فعالیت سیاسی علی کریمی

علی کریمی در فعالیت‌های سیاسی نیز حضور داشته و اخیراً نیز کشور را ترک کرده است که خبرگزاری های اصولگرا مقاله های متعددی از او نوشتند و این خروج از کشور و فعالیت‌های وی را تقبیح کردند. جالب است بدانید علی کریمی در جریان انتخابات سال ۸۸، با دستبند سبز به همراه چند بازیکن دیگر وارد زمین بازی شد که همین در آن زمان جنجال ایجاد کرد. او هم‌چنین در شهریورماه سال ۹۸ در جریان جان باختن سحر خدایاری، معروف به «دختر آبی» خواستار بایکوت ورزشگاه‌ها شد. در مرداد ۱۳۸۹ محمداسماعیل کوثری نماینده وقت مجلس خواهان «حذف» علی کریمی از ورزش شد.

علی کریمی، اما در سال ۹۷ به محمدجواد ظریف پس از این جمله‌ی «ما افتخار می‌کنیم به خاطر فلسطین تحت فشاریم" انتقاد کرد و نوشت " آقای دکتر کدوم (ما) تحت فشارند؟ (ماِ) ما یا (ماِ) شما؟»

نوشته‌ها و پست‌های او در یک سال اخیر موجب شد که رسانه‌های دست راستی او را ضدانقلاب و اغتشاشگر نامیدند و اموالش را مصادره کردند و او را مورد تعقیب قضایی قرار دادند. علی کریمی در خارج از کشور با با رئیس جمهور آلمان هم دیدار کرد که این دیدار واکنش‌های زیادی به همراه داشت.

مهاجرت کریمی از ایران

رسانه‌های داخلی و خارجی در نخستین روز از شهریور ماه ۱۴۰۱ با این عنوان تیتر زدند: علی کریمی برای همیشه از ایران رفت. او با انتشار تصویری از پرواز هواپیما همراه با آهنگ پر پرواز، خبر مهاجرتش را تأیید کرد.

پیش از این خبرورزشی نخستین رسانه‌ای بود که نوشت؛ علی کریمی برای همیشه از ایران رفت و به کشور امارات مهاجرت کرد. پس از انتشار این خبر، کریمی نه آن را تأیید کرد و نه تکذیب، اما اخبار تکمیلی حکایت ازآن داشت که علی کریمی به تازگی ویزای دائمی اقامت در کشور امارات را دریافت کرده و بر همین اساس به همراه خانواده برای همیشه به دُبی مهاجرت کرده کرده است. علی کریمی پس از آن به آلمان و از آن‌جا و براساس اخبار به دست آمده این روز‌ها در کانادا به سر می‌برد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: علی کریمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۸
سخی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
106
30
یه سوال:
ما بزرگترین فوتبالیستمون علی دایی بود که علی کریمی باهاش مشکل داشت!
برزگترین برنامه سازمون فردوسی پور بود که علی کریمی باهاش مشکل داشت!
بزرگترین مربی مون کیروش بود که علی کریمی باهاش مشکل داشت!
چجوریاس؟!
پاسخ ها
گلدسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
علی کریمی با همه مشکل داره! با خودش ام مشکل داره!
کوروش کبیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
خیلی درست گفت دلیل منفی دادنها چیه؟ چقدر تعصب خرکی دارن بعضی از ...مغزها
دکتر حسین سلگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
138
39
علی کریمی به کشور ش پشت کرد،
ایشان لیاقت تمجید را ندارد
پاسخ ها
عامو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
بزرگترین افتخار زندگیت آوردن نام علی کریمی است،برو خوش باش
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
اوف به طرفداراش، ، کسی که به ناموس خودشم رحم نکرده، تطهیر ش نکنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
اشتباهی منفی دادم
ناشناس
| Canada |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
معلوم شد مدرک دکترای تو رو سعید حدادیان امضاء کرده خوش باش که ما گوش به تو و امثال تو نکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
جالبه!!! رفته انور دنیا جمهوری اسلامی را فحش میده و پول میگیره بعد خلافکارهای خانواده اش را به دست قوه‌ قضائیه جمهوری اسلامی میسپارد!!!واقعا که این مردک عصاره حماقته!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
علی کریمی عزت ایران
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
36
136
علی کریمی دوستدار همه ورزشکاران وطن پرست و باغیرت این سرزمین بود و خواهد ماند درود خدا بر علی کریمی و طرفدارانش
پاسخ ها
م ه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
وطن پرست یا شیطان پرست ؟!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
6
8
????
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
25
71
شما باید به خودتون ببالین که میتونین درموردعلی کریمی نظربدین.شماهاعددی نیستین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
27
89
شما باید به خودتون ببالین که میتونین درموردعلی کریمی نظربدین.شماهاعددی نیستین.
پاسخ ها
ربابه سادات موسوی ارجمند
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
راستی؟؟اگر عددی نیستیم ،چرا نظرمان را خواستند؟؟!برو فکر خودت باش که معلوم نیست کی هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
27
95
زنده باد کریمی
پاسخ ها
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
تعداد مثبت ومنفی ها یک رفراندوم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
31
108
عشق فقط یک کلام علی کریمی ‌والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
115
23
علی کریمی چه خری قاچاق فروش مواد هست که اسمشو گذاشته علی کریمی
پاسخ ها
متین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
علی کریمی اشتباه گرفتی با پدرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
عوضی
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
91
23
دوستان دقت کنید امثال پهلوان پنبه علی کریمی دلشون برای مردم ایران نمیسوزه این جماعت فقط دشمن حکومتن و دعوای دو نفره دارند یادتون رفته همین ادم تو ایران بود 24 ساعت تو دیگ نذری بود و له له رئیس فدراسیون شدن داشت الان اگه رئیس فدراسیون بود با سربند مشکی میرفت پیش میثاقی و میگفت من حاظرم برم غزه با دماغم بزنم رو سر نتانیاهو دماغم دای غزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
80
19
این برا مایه خائن بیش نیست شما که ازش طرفداری میکنی خفه کار کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
85
19
این برا مایه خائن بیش نیست شما که ازش طرفداری میکنی خفه کار کن
دایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
93
26
خدا به راه راست هدایتش کنه
اولا که مهاجرت نکرد و فرار کرد
دوم اینکه قبل از مصادره اموالش همه رو فروخت
حتی به اندازه چک های خواهرش که توسط ایشون خرج شد و الان اون بیچاره توی زندان هست هم جا نذاشت
و اینکه گربه هیچ وقت برای رضای خدا موش نمگیره که علی کریمی بخواد کار خیری انجام بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
اینها درمورد کریمی نظر میدن وایشان را خائن میگن معلوم هست در چه وضعی هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
85
20
اون فقط ی وطن فروش خائنه که رفته اونور دنبال عیش ونوشش و جوونهای مارو تحریک میکنه که راه رو براش باز کنن تا عنقلاب کنن که بتون برگرده،ولی کورخونده،شتر درخواب بیند پنبه دانه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
فعلا که کل دنیا روی چشمشون گذاشتن ، ببین و بمیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
79
20
علی کریمی کیست یک خائن وطنفروش
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
محبوب دلهاست ؛ تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
آیدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
علی قاتل
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
57
20
علی کریمی شاید به گفته برخی از مردم حامی مردم بود اما در واقعیت اون فقط محرک و تحریک کننده اعتراضات بود. اعتراضاتی که اسیبهای زیادی به جامعه زد و شکاف زیادی بین نردم درست کرد. اون فردی وطن فروش و تائن بود که میدونست با کارهایی که انمام میده بازداشت و به زندان میره به همین خاطر ایران را ترک کرد.
پاسخ ها
طوفان زرد آسیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
علی کریمی محبوب دل یه ملته، درست مثل علی دایی، برادران خادم، فردوسی پور، و درست برعکس علیرضا دبیر و رضازاده دستمال به دست. ضمنا شما اول برو املا نوشتن یاد بگیر، افسوس که مملکت توسط بیسوادانی مثل شما اداره و در اصل داره نابود میشه.
به یزدان که گر ما خرد داشتیم
کجا این سرانجام بد داشتیم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
52
15
کسانی که پشت به وطن خودشون میکنن حتی از خوک هم پست ترند من شخصآ خیلی براش احترام قاعل بودم تا خودشو نشون داد فهمیدم که یک فرست طلب بی غیرت هست که حتی به ناموس خودش رحم نکرد چکهای خواهرش خرج کرد و دارو ندارشم نقد کرد رفت دنبال عیش و نوش خودش که همون ذات اصلیش بود تف به هرچی ادم دو رو و خاعنه کریمی با همه افراد مثل او.
فقط پست فطرتای کثیف اینجوریند لعنت.
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
14
52
درود بر علی کریمی .
پاسخ ها
ابله شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
خاک بر سرت که از یک حرام لقمه ی ابله حامی قاتلین ۱۰۰ شهید امنیت حمایت می کنی
محمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
18
53
علی کریمی عشق است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
10
49
علی کریمی ادم رک گویی بود ورو گویی جایی در ایران ندارد
خ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
12
55
علی کریمی باشرف ❤
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
46
9
روادید ۲۴ باید به دلیل حمایت از یه خائن وطن فروش ، باید تنبیه بشه
اطلاعاتی ها سریع باشین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
25
5
امان ازدردبیسوادی! ای کاش درمورد خواخورش هم مینوشتی
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
44
11
عاقبت بخیری نصیب هرکسی نمیشه مگر اینکه راه را از چاه بشناسه اونهایی که از یک فراری خائن به میهن وزادگاه خود که با خون چند صد هزار جوان شهید آب یاری شده حمایت میکنند بدانند که جرمشان سنگینتر از خائن است هزاران جوان در بهترین زمان حیات رفتن جام را فدای وطن کردند که ژیناها مانور فساد ‌وفحشا
ندهند وجایگاه زن انسانی وحیاتی بماند نه مثل کالای جنسی دست به دست شود اما خائنی حمایت از خون شهدا را رها و در زمین حامی ژیناهای عروسک خیمه شب بازی همراه خونخوارترین دشمنان وطن بازی کرد
متاسف باید بود برای قلم بدستانی که این نوع خائنین را
معرفی وحمایت میکنند بشکند قلم مزدوری .
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
تو یکی که حرف زدی مگر از خانواده شهید هستی..هر اتفاقی افتاد اسم شهدای عزیزمان رو آوردید چه ربطی داشت.علی کریمی با شرف ترین انسان کره خاکی با وجود معروفیت ثروت برای مردم صحبت کرد.تمام دنیا بهش ویزا میداد ..خدا پشت پنهاه کسانی که دلسوز مردم هستند.
سیبیل دسته دوچرخه!
|
United States of America
|
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
36
10
رپورتاژاگهی جدید از کارفرما به سایت مدعی ازادی! این دفعه تطهیر مبلغ پهلوی. علی کریمی قالتاق!
طوری نوشتند که لایق احترام و تشویق است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
3
20
خدا نگهدارش باشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
20
2
آقای کریمی خود شما کلاهبرداری کردی ، شما باید مجازات بشی نه اقوام درجه یک
ح یعقوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
2
20
علی کریمی انسان شرافتمندی که به لحاظ جوانمردی، حمایت از هم‌میهنان و بازی زیبایش در تاریخ ایران ماندگار است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
14
3
دلی کریمی وطن فروووش
حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
2
5
فقط کامنتا رو بخون . کمی عاقل باشیم . رسانه تیتر زده علی کریمی کیست ؟ بعد درباره زندانی شدن کسی که ادعا کرده خواهر علی کریمیه صحبت کرده و با به جون هم انداختن مردم سعی در به رونق بخشیدن رسانه توخالی و بی محتوای خودش داره . چرا با این رسانه های گوش دراز بد تینت فاسد که جز نفاق و دو دلی بین شما چیزی را هدف ندارند میشید ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
3
17
یک انسان به تمام معنی....درود بر علی آقا کریمی...
پهلوان ایران زمین
حامی
|
France
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
12
2
علی کریمی فوتبالیست بسیار خوبی بود،یک ستاره بود،اما سواد سیاسی اش پایین بود،در برخی موضوعات اگر نظر نمی‌داد بهتر بود،
در مورد اینکه سر خواهرش کلاه گذاشته،متاسفانه حقیقت داره،حالا برای اینکه خودشو تبرئه کنه،اون حرفو زده،
بالاخره کسی که سر خواهرش کلاه بذاره،قطعا هم ازش حمایت هم نمیکنه.
جامعه ما دچار دعواهای دو طرفه شده، اما این وسط دسته سومی هم هست که از شرایط سو استفاده میکنه،
دسته اول:
عده ای هستند که خودشون،وقتشون،عزیزانشون رو پای ایران گذاشته اند و هیچ نبرده اند.
دسته دوم:
افرادی هستند که به جهت دزدیها و بی عدالتیها و بی نظمی ها و... مخالف نظام و ایران هستند،و خواسته و ناخواسته در زمین مخالفان ایران بازی میکنند.
دسته سوم:
افرادی هستند چه در درون نظام و چه در بیرون نظام و هر دو منافقند، حق مردم را می‌خورند و می‌دزدند و به ظاهر با ایرانند و عده ای در خارج ایران به اصطلاح مخالف نظام و با ایرانند،که آنها هم جیره خوار غرب و خائن به نظام هستند.
راه حل همدستی و اتحاد دسته اول و دوم و حذف گروه سوم که به واقع عامل بدبختی ایران هستند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
13
3
خائن و وطن فروش اختلاسگر میلیاردی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
3
13
درود بر علی کریمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
3
14
علی کریمی سلطان قلب هاکسی که تودل ملت نشست فقط خداوندمیتونه ازفکروذهن وقلبهاهیچ بشری نمیتونه باچندحرف ازمردم بگیردش تنت سلامت علی کریمی اسطوره
پاسخ ها
ابله شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
ای بد بخت نادان کریمی حرام لقمه ی وطن فروش حامی اراذل و اوباش و قاتلین ۱۰۰ شهید امنیت بود برو مطالعه کن پدرش یک بی دین عوضی بود و خود علی که یک عقب مانده ی شدید ذهنی
روح آریوبرزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
2
12
علی کریمی کاری با خواهرش نکرده ، البته خواهرش سر مردم کلاه گذاشته وداره زندانش میکشه ، علی کریمی مرد باشرفی هست
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
2
14
عاقلان دانند کی به مردم کشورش خیانت کرد کی خدمت کرد
ضمنا تعداد منفی مثبتها هم حکایت از میزان محبوبیت علی کریمی دارد
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
2
15
علی کریمی نه تنها فوتبالیست بلکه یک قهرمان ملی است درود برشرف علی کریمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
7
1
مامردم بدبخت بیچاره ازکار هیچکدوم اینا سردرنمیاریم بس الکی به کسی چیزی نگیم بهتره
حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
6
1
حالا خواهرت که از تو گزندی دیده چکار کنه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
12
2
یک بیشرف حرام لقمه ی احتمالا حرام .... که حامی قاتلین صدها شهید امنیت بود یک عقب مانده ی شدید ذهنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
11
2
یه آدم بیخودی مزخرف
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
1
2
من به بقیه چیزها کاری ندارم اماوقتی که علی کریمی قبل از اعتراضات خواهرش افتاده بود ندان نمیدونم چرا خواهرش قبل ازاین حرفهارونزدورسانه ها همه حتی یک کلمه حرفی ازین بابت نزدن حتما خواهرش که میدونست که این چک هایی که برگشت خوردن دست برادرش بوده دراین قضیه مشکل فقط علی کریمی نیست خیلی چیزهای دیگه هست اماحالا کریمی به این عنوان رفت و هرکسی میخاد مجری یا خبرنگاری یاگزارشگری بشه ازاین حرفها میزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
2
6
درود علی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
1
6
آقای نویسنده ،رسانه محترم، بفرمایید چای......
محمد علی فیروزی
|
United States of America
|
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
2
6
اگر درمورد رونالدو آسیا وشخصیت کریمی واز خیره بودن دلسوز بودن کریمی چیزی نمی دانید حرف نزنید
زارع
|
Germany
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
2
8
علی کریمی قهرمان ملی وعشق مردم ایران است . اگه نام خواهرش قبلا اعلام نکردن ازترس مردمی بودنشه درصورتی که اصل ماجرا فیک هست
مهرداد
|
Germany
|
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
2
7
درود بر کریمی و دایی و خاک برسر مدیر این سایت
آیدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
8
2
فقط فوتبال لیست خوبی بود همین و بس
و دنبال منافع خودش بودو هست
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
2
10
علی کریمی ، علی دایی ، ورویا غفوری ، ورزشکاران مطرح ، هنرمندان مطرح ، همه و همه از دست این حکومت عاصی شده اند، مردم رو به سمت فقر و بدبختی دارن هدایت می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
9
2
عاقبت بیسوادی و پول و معروفیت زیاد می‌شود کسی که در لگدزنی به توپ تخصص دارد خود را وارد سیاستی کند که نیاز به آگاهی از تمام علوم انسانی از تاریخ و جغرافیا و امور بین الملل و سیاست و روانشناسی و جامعه شناسی و .... دارد و عاقبتش بشود عاقبت یزید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
2
10
علی آقا عشقه عشق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
10
4
یک بیشرف حرام لقمه ی حامی قاتلین شهدای امنیت
فری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
1
7
آخه چرا در مورد کسی که ایران نیست وقت شما روتلف میکنین بعدش اینا تیتر میزنن که ما و امثال ما از کارها و اختلاس‌های خودشان دور کنند ذهن مارو بعدش همه بدهستن فقط ما خوبیم در مورد دیگران نظر میدیم
داود کرمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
1
1
حالا که ایشان تریبونی ندارند که ازخودش دفاع کنه عیراز فًای مجازی آیا یکبار صداوسیما نظریات ایشان را پخش کردند؟علی کریمی بلطف رهبر بخشوده می‌شود وبه مملکت بر می‌گردد شک نکنید داش علی بچه مردمه وبه اصل خود که هماناایران عزیز ه برمیگرده وروسیاهی می ماند برای بدخواهان چرا بسمت دوستی وصلح وصفا نرویم ما به عنوان یک وطن دوست میخواهم اسطوره مملکتم برگردد حتی اگر اشتباه کرده باشد مگه چند سالشه او هنوز جوان است وبلطف خدا به آغوش وطن بر میگرد انشاالله
داود کرمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
0
0
حالا که ایشان تریبونی ندارند که ازخودش دفاع کنه عیراز فًای مجازی آیا یکبار صداوسیما نظریات ایشان را پخش کردند؟علی کریمی بلطف رهبر بخشوده می‌شود وبه مملکت بر می‌گردد شک نکنید داش علی بچه مردمه وبه اصل خود که هماناایران عزیز ه برمیگرده وروسیاهی می ماند برای بدخواهان چرا بسمت دوستی وصلح وصفا نرویم ما به عنوان یک وطن دوست میخواهم اسطوره مملکتم برگردد حتی اگر اشتباه کرده باشد مگه چند سالشه او هنوز جوان است وبلطف خدا به آغوش وطن بر میگرد انشاالله
هیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
2
9
اونایی که دارن در مورد علی آقا کریمی چرت و پرت میگن.اول دهنتونو آب بکشین بعد اسم جادوگر رو به زبون بیارین در حد و اندازه نیستین که نظری در موردش بدین!!!!????
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
9
2
کسی که سر خواهرش کلاه گذاشت، برای خواهرم، خواهرت ، خواهرتون... همینقدر شعار دروغ و پوچی بود!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
1
10
علی کریمی محبوب قلب میلیونها ایرانی ست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
1
9
عادت دارین نظر بقیه رو نظر خودتون بخواین...اتفاقا اعتبارش بیشتر شد چون حرف حق میزنه چون شما رو رسوا میکنه...اختلاس چای دبش چ خبر
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
1
9
اسطوره ای بنام علی کریمی.
فقط همین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
1
9
تا جایی که ما خبر داریم پدر همسرش لوازم یدکی داره و برادر و خواهراشم اینجا هستن و دارن زندگی میکنن چون همسایه ما هستن. بس کنید دروغ و حیله سازی رو.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
1
9
علی کریمی خاری درچشم شماست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
0
1
اسطوره استیل آذین
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
3
0
علی کریمی بیسوادواصلااطلاعاتش بروزنیست آدم نادانی است ومغروربیجا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
3
0
مرگ بر سلبریتی های وطن فروش
خون شهدا شما را نابود می کند که به خون شهدا خیانت کردید و با پول این مملکت فربه شدید و زبان درازی و خیانت کردید.
# کریمی بی شرف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
0
3
دم علی کریمی گرم توی مملکت ما هر کسی سمت توده مردم باشه خوش آیند بعًضی ها نیست
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان