تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲

فیلم تعقیب و گریز تماشایی پلنگ و میمون روی درخت

مستندی از حیات وحش از یک میمون تماشا کنید که به اشتباه فکر می‌کرد روی درخت از حمله پلنگ در امان است.

شکار پلنگ

رویداد۲۴ حسین فلاحی: وقتی به تعقیب و گریز حیوانات وحشی فکر می‌کنیم، شکار شدید شیرو یوزپلنگ و کفتار در دشت‌های باز آفریقا به ذهن متبلادر می‌شود. با این حال، گاهی اوقات تعقیب و گریز حیوانات وحشی به اندازه موارد ذکر شده بالا سنتی نیست! گاهی اوقات شکار روی یک درخت اتفاق می‌افتد. شما درست خواندید، یک حیوان وحشی در حال تعقیب طعمه روی یک درخت!

این ویدیو که درپایین منتشر شده است، ما را به منطقه حفاظت شده حیوانات حیات وحش Londolozi در آفریقای جنوبی می برد. این ذخیره‌گاه در نزدیکی پارک ملی محبوب کروگر قرار دارد. صفحه یوتیوب «منطقه حفاظت شده لوندولوزی» این ویدیوی بعدی از مشاهده پلنگ و میمون را به اشتراک گذاشت.

با شروع ویدیوی بالا، شاهد یک تعقیب و گریز وحشیانه هستیم که در حال اتفاق است. پلنگی چشمش به میمون افتاده و آنقدر گرسنه است که به دنبالش روی درخت رفته است. با این حال، قبل از اینکه بتواند آن را بخورد، باید بتواند آن را بگیرد.

میمون‌ها توانایی منحصر به فردی برای بالا رفتن بسیار سریع و پریدن از شاخه‌ای به شاخه دیگر دارند. به عنوان مثال، برخی از میمون‌ها، مانند میمون عنکبوتی می‌توانند در هنگام چرخش از شاخه‌ای به شاخه دیگر، به سرعت 35 مایل در ساعت برسند اما این پلنگ برای این کار ساخته شده است و ما می بینیم که پلنگ میمون را از درختی به درخت دیگر تعقیب می‌کند. اگرچه این پلنگ در بالا رفتن از درختان استاد است، اما با توانایی این میمون در بالا رفتن قابل مقایسه نیست. چیزی که برای این میمون خطرناک است این است که نمی‌تواند برای همیشه در این درخت بماند. پس به ناچار توسط این پلنگ خورده خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان