تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۳ دی ۱۴۰۲

پسر جوان، خانه پدری‌اش را با ساکنانش به آتش کشید!

ماجرای عجیبی از آتش سوزی در مشهد رخ داد که در آن پسر عصبانی، خانه پدری‌اش را با ساکنانش آتش زد!

 آتش سوزی در مشهد

رویداد۲۴ روزنامه خراسان نوشت:  جوان خشمگینی که خانه پدری اش را با ساکنان آن به آتش کشیده بود، در حالی از امدادرسانی آتش نشانان جلوگیری کرد که نیرو‌های انتظامی پس از تیراندازی‌های هوایی و هدفمند، مجبور شدند دل به شعله‌های آتش بزنند و عامل این آتش سوزی را دستگیر کنند.

حدود ساعت ۱۱:۳۰ صبح روزگذشته با گزارش آتش سوزی یک منزل مسکونی در بولوار بهمن، بی درنگ نیرو‌های کلانتری خواجه ربیع به فرماندهی سرهنگ روح ا... شجاعی (رئیس کلانتری) عازم محل آتش سوزی شدند.

شعله‌های سرکش آتش درحالی زبانه می‌کشیدند که جوان ۳۲ ساله‌ای کنار پنجره منزل ویلایی ایستاده بود و با پرتاب سنگ و شیشه و حتی پاشیدن اسید اجازه حضور نیرو‌های آتش نشانی را نمی‌داد. اگر چه امدادگران زحمتکش آتش نشانی از فاصله دور تلاش می‌کردند تا شعله‌های آتش را خاموش کنند، اما شدت آتش سوزی هر لحظه گسترش می‌یافت. در این هنگام ساکنان منزل (زوج میان سال به همراه دختر خانواده) از منزل خارج شدند، ولی جوان مذکور همچنان با فریاد‌های دلخراش خود و پرتاب اشیای کشنده، از فعالیت آتش نشان‌ها جلوگیری می‌کرد تا این که رئیس و جانشین کلانتری کلاه ایمنی برسر گذاشتند و به همراه ۲ تن دیگر از عوامل انتظامی وارد منزل شدند چرا که تیراندازی هوایی وهدفمند آنان نیز نتوانسته بود از رفتار‌های خطرناک جوان عصبی جلوگیری کند.


بیشتر بخوانید: پژو ۴۰۵ آتش گرفت، ۷ دانش آموز مصدوم شد!


در این شرایط بود که جوان مهاجم با چند فن دفاع شخصی در میان شعله‌های آتش زمین گیر شد و دیگر نیرو‌های انتظامی نیز به یاری امدادگران شتافتند و به اطفای زبانه‌های آتش پرداختند.

این گزارش حاکی از آن است که لباس‌های برخی عوامل انتظامی دچار سوختگی شد، اما بالاخره عامل این آتش‌سوزی عمدی نیز از میان شعله‌ها نجات یافت و به خانواده اش پیوست. بررسی‌های مقدماتی نیرو‌های انتظامی نشان می‌دهد جوان یاد شده دچار بیماری و تالمات روحی است وپس از مشاجره با اعضای خانواده، منزل را به آتش کشیده بود. اگر چه همه لوازم این منزل مسکونی به خاکستر تبدیل شده است اما با تلاش پلیس و نیرو‌های آتش نشانی، اعضای این خانواده از مرگ نجات یافتند. تحقیقات بیشتر دراین باره آغاز شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان