تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۱۷ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

سردار رادان: باید دل‌ها را در فضای مجازی تسخیر کنیم

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه باید دل‌ها را در فضای مجازی تسخیر کنیم و دایره خاکریز خود را گسترش دهیم، گفت: ماموریت حفظ و نگهداری آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه‌ای خطیر است؛ همانند امنیت که باید از آن حفاظت نمود تا استمرار یابد.

سردار رادان

رویداد۲۴ سردار احمدرضا رادان در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: در ایامی هستیم که سالگرد شهادت مرد میدان و سردار دل‌ها را پشت سر گذاشتیم و خبر شهادت "سید رضی" از همرزمانش نیز بر غم ما افزود و در کرمان نیز شاهد حمله کوردلان به خانواده‌ها و کودکان بودیم و همه این اتفاقات به حادثه تروریستی راسک اضافه شد و غم ما را افزونتر کرد.

به گزارش ایرنا، وی گفت: در حمله کرمان فردی بود که هشت تن از بستگان نزدیک خود را از دست داده بود و یکی دیگر از بستگانش نیز در بیمارستان بستری بودند، اما روحیه عجیبی داشت و من را به یاد دوران دفاع مقدس انداخت؛ امروز خانواده‌های شهدا با همان روحیه در برابر دشمن ایستاده‌اند.

فرمانده فراجا تاکید کرد: ایثار، گذشت، تاب آوری مردم و رزمندگان، ولایت پذیری و وحدت و انسجام دوران دفاع مقدس و همه آنچه که تا امروز بر ایران اسلامی گذشته تا ماندگار بماند همگی از ارزش‌های انقلاب و نظام محسوب می‌شوند و ماموریت حفظ و نگهداری آن‌ها وظیفه‌ای بس خطیر است؛ همانند امنیت که باید از آن حفاظت نمود تا استمرار یابد و پایدار شود و از ایجاد آن مهمتر است.

سردار رادان در ادامه بیان داشت: امروز نقشه دشمن ایجاد شک و تردید در میان جوانان است و با به راه انداختن جنگ شناختی و ترکیبی قصد دارد اذهان مردم را به سمت و سویی مخالف ارزش‌های نظام سوق دهد.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم دل‌ها را در فضای مجازی تسخیر کنیم و دایره خاکریز خود را گسترش دهیم تا جمعیت بیشتری از جوانان که امروز، دشمن در پی آسیب رساندن به روح و جان آنهاست و تلاش دارد ناامیدی را به رگ و پی شان تزریق کند، جذب کنیم و راه روشن سعادت را برایشان نمایان سازیم.

فرمانده کل انتظامی با اشاره به اینکه باید جوانان را ترغیب کنیم آثار صحنه‌های جنگ و دفاع مقدس را ببینند، افزود: این قشر باید بدانند که در دوران دفاع مقدس در گرما و سرما و دیگر سختی‌ها جوانان این مرز و بوم با چه شجاعت و جسارتی دشمن مهاجم تا بیخ و بن مسلح را به عقب راندند.


بیشتر بخوانید: رئیس جامعه مدرسین: باید در فضای مجازی حالت تهاجمی به خود بگیریم


این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در گذشته هجمه‌های دشمن به جنگ سخت خلاصه می‌شد، اما امروز این جنگ سخت به جنگ شناختی ترکیبی تبدیل شده که اذهان را هدف قرار داده و حتی با انتشار یک اتفاق نیفتاده تمام تلاش خود را می‌کند که شک و تردید را در افکار ایجاد کند.

سردار رادان با اشاره به این که امروز دشمنان با ایجاد شک و تردید به دنبال درگیر کردن جوانان ما هستند، خاطرنشان کرد: در خصوص جوانان یک عملیات مداوم توسط دشمن به وجود آمده و ما باید یک عملیات مداوم در برابر آن‌ها داشته باشیم.

وی گفت: امروز جوانان هدف دشمن هستند و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید برای جوانان برنامه داشته باشد؛ خوشبختانه امروز اقدمات خوبی در جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفته است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
0
8
تو واقعیت دلامون وتسخیر کردید حالا نوبت مجازی
راِیش سوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
0
6
برو بابا
حالمون
به م
زدی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان