تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

معاون رئیسی: قدرت‌های دنیا در صف خرید تسلیحات نظامی از ما هستند

معاون حقوقی رئیس جمهوری با اشاره به اینکه تحریم‌ها موجب تقویت کشور شد و دیگر اثرگذار نیست، گفت: افتخار این را داریم در حوزه نظامی به کشور مقتدری تبدیل شدیم به‌طوری که قدرت‌های دنیا در صف خرید تسلیحات نظامی از ما هستند.

صادرات تسلیحات نظامی

رویداد۲۴ ایسنا: محمد دهقان امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ساری به‌عنوان سخنران ویژه این مراسم، تقارن اعیاد شعبانیه و عید انقلاب را تبریک گفت و از حضور پرشور ملت ایران به‌ویژه مردم سربلند و پرافتخار مازندران در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن قدردانی کرد و گفت: این مراسم مقدمه‌ای برای حضور پرافتخار مردم  در ۱۱ اسفند ماه پای صندوق‌های رای است که زمینه استحکام هرچه بیشتر امنیت و آرامش کشور را فراهم می‌کند.
 
او ادامه داد: ۴۵ سال پیش در چنین روزی، انقلاب بزرگ اسلامی ایران به پیروزی رسید، ملت ایران در طول سال‌های قبل از انقلاب گرفتار حاکم‌هایی بودند که به‌جز حقارت و جنایت، تحقیر ملت ایران چیزی بلد نبودند، شاه‌ها ما تحت فرمان سلطه بیگانگان بودند و به‌خاطر سست عنصری در برابر شاه‌ها تسلیم می‌شدند.
 
وی بیان کرد: شعار محوری انقلابیون «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود که مردم در روز ۲۲ بهمن ۵۷ استقلال خودشان را بازیافتند و دشمنان ما در ۴۵ سال گذشته هیچ‌گاه از تلاش و توطئه برای از بین بردن استقلال کشور فروگذار نکردند.
 
دهقان ادامه داد: دشمنان با فتنه‌انگیزی‌های پیچیده و توطئه تجزیه کشور، با ایجاد جنگ تحمیلی به‌دنبال ایجاد وابستگی و سرسپردگی کشور بودند که همه توطئه‌های آنها نقش بر آب شد.
 
معاون حقوقی رئیس جمهوری با بیان اینکه ملت ایران با همه توطئه‌ها سربلند ایستادند و همه تحریم‌هایی که برای فلج کردن کشور ما طراحی شد، امروز کم‌اثر شد، بیان کرد: ملت ایران از زیر آوار تحریم‌ها بیرون آمد و تحریم‌ها دیگر اثر ندارد.
 
وی تاکید کرد: ایران اسلامی در زمینه کشاورزی و صنعتی در حال پیشرفت فوق‌العاده‌ای است و در زمینه دارو و علم پزشکی به خودکفایی رسیده است و دشمن تلاش دارد، جلوی پیشرفت کشور را بگیرد. بنابراین امروز مردم با حضور پرشورشان پایه‌های نظام را استحکام بخشیدند و در ۱۱ اسفند مردم با حضور پرشور پای صندوق‌های رای، مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام خواهند زد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
0
0
این شعارها و دروغگویی ها هیچ فایده ای نداره ، شما بفرمایید نرخ دلاری که تحویل گرفتید ، الان چند؟ و طی این مدت چه گره ای از دهها گره کور زندگی مردم رو باز کردید؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان