تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

گلایه چمران از شرکت‌های اتوبوس‌ساز: اتوبوسی می‌خواهیم که گوشه خیابان خراب نشود

رئیس شورای شهر تهران درباره شرکت‌های تولیدکننده اتوبوس گفت: هریک از شرکت‌های اتوبوس‌ساز بتوانند خودروی با کیفیت ارائه دهد شورا و شهرداری دست آن را می‌بوسد. اتوبوسی می‌خواهیم که گوشه خیابان خراب نشود.

مهدی چمران

رویداد۲۴ تسنیم نوشت: مهدی چمران با اشاره به علت تاخیر در برگزاری جلسه امروز شورا اظهار کرد: به دلیل برگزاری دو جلسه پیاپی، جلسه صحن با تاخیر برگزار شد.

وی افزود: در جلسه امروز عوارض ساختمانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در ادامه عوارض و ارزش‌های معاملاتی و تبصره‌ها بررسی خواهد شد.

چمران تصریح کرد: عوارض از وزارت کشور و به دنبال آن معاونت شهرسازی دیر به شورا ارسال شد و ناچار شدیم جلسات بیشتری برگزار کنیم و رقم عوارض در جلسه صحن شورا تصویب خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران درباره شرکت‌های تولیدکننده اتوبوس تصریح کرد: هریک از شرکت‌های اتوبوس‌ساز بتوانند خودروی خوب با کیفیت ارائه دهد شورا و شهرداری دست آن را می‌بوسد و حتماً اتوبوس خریداری خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: ۱۵۰ اتوبوس جدید شهرداری تهران خراب شدند


وی افزود: اتوبوسی می‌خواهیم که گوشه خیابان خراب نشود. اختلافات قیمت زیاد است و باید ببینیم به کجا می‌رسد. ما از خرید تولیدکننده داخلی استقبال می‌کنیم، اما نه به‌گونه‌ای که ضرر کنیم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اعلام کرده است که به دلیل حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در نمایشگاه گردشگری شرکت کرده است، گفت: بنده حضور نخواهم یافت و از دیگر اعضا نیز خواسته‌ام در نمایشگاه حضور نیابند. برگزاری این نمایشگاه غیرقانونی نیست، اما تاکید ما این است نمایشگاه در فضا‌هایی برگزار شود که قابلیت و ظرفیت دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حادثه تروریستی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
0
1
گوشه خیابان خراب شود بهتر از وسط خیابان است که ترافیک شود
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان