تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

جزئیات شهادت یکی از نیرو‌های فراجا در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر توضیحاتی در خصوص نحوه شهادت رئیس پلیس امنیت عمومی این شهرستان در درگیری شب گذشته با یک قاتل متواری و شرور مسلح ارایه داد.

محمود خداداد

رویداد۲۴ ایرنا نوشت: سرهنگ احمد ساکی فرمانده انتظامی شهرستان ملایر جزییاتی در خصوص نحوه شهادت رییس پلیس امنیت عمومی این شهرستان در درگیری شب گذشته با یک قاتل متواری و شرور مسلح ارایه داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان ملایر و متواری شدن قاتل، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فردی حدودا ۵۶ ساله به علت اختلافات خانوادگی با یک قبضه سلاح کمری فرزند ۲۲ ساله خود را در منزل به قتل رسانده و فرزند ۳۲ ساله دیگرش را مجروح می‌کند و به قصد کشتن همسرش که در منزل حضور نداشته از منزلش خارج می‌شود. 


بیشتر بخوانید: سپاه خبر داد: شهادت دو بسیجی توسط اشرار مسلح


این مقام مسئول تصریح کرد: ماموران بلافاصله با انجام بررسی‌های لازم و بکارگیری شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی موقعیت متهم را در اطراف شهرستان شناسایی می‌کنند.

سرهنگ ساکی اظهار کرد: ماموران با حضور در محل در ابتدا همسر قاتل را از صحنه خارج می‌کنند و در ادامه سرهنگ محمود خداداد که قصد دستگیری وی را داشته با شلیک گلوله از طرف این فرد قاتل و شرور از ناحیه سینه مجروح و پس از انتقال به بیمارستان و باوجود تلاش کادر درمان به شهادت می‌رسد.

وی ادامه داد: قاتل نیز به همراه یک قبضه کلت کمری در محل دستگیری می‌شود.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان