تاریخ انتشار: ۲۱:۱۱ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

طائب: جریان سازش می‌گوید تا دَم کدخدا را نبینی مسائل جهان حل نمی‌شود/ فکر می‌کردند آب و هوا هم با برجام درست می‌شود

مشاور عالی فرمانده کل سپاه در نشست دانشجویی «انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و نظم جدید در دنیا» گفت: با وعده‌های دشمنان، فکر می‌کند هوا و آب هم با برجام درست می‌شود و نتیجه این می‌شود که ۱۰ سال کشور را از پیشرفت واداشتند و عامدین اساسی در از دست دادن بخشی از سرمایه اجتماعی شدند.

طائب: جریان سازش می‌گوید تا دَم کدخدا را نبینی مسائل جهان حل نمی‌شود/ فکر می‌کردند آب و هوا هم با برجام درست می‌شود

رویداد۲۴ حجت الاسلام طائب مشاور عالی فرمانده کل سپاه در نشست دانشجویی «انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و نظم جدید در دنیا» گفت: با وعده‌های دشمنان، فکر می‌کند هوا و آب هم با برجام درست می‌شود و نتیجه این می‌شود که ۱۰ سال کشور را از پیشرفت واداشتند و عامدین اساسی در از دست دادن بخشی از سرمایه اجتماعی شدند.

بخش‌هایی از اظهارات وی به شرح زیر است: 

آن‌هایی که در دل شان یک بیماری دارند به سمت یهود و نصاری شتاب می‌گیرند. وقتی از آن‌ها علت را می‌پرسند می‌گوید می‌ترسم. آن‌ها خیلی خوب دشمن را معرفی می‌کنند، ولی می‌گویند اگر قدرت آن‌ها را نبینیم به جایی نمی‌رسیم و همچنین می‌ترسیم یک بلایی سرمان بیاید و می‌رود به آن‌ها نزدیک می‌شود.

با وعده‌های دشمنان، فکر می‌کند هوا و آب هم با برجام درست می‌شود و نتیجه این می‌شود که ۱۰ سال کشور را از پیشرفت واداشتند و عامدین اساسی در از دست دادن بخشی از سرمایه اجتماعی شدند.

اگر زمانی کار نکنی و مدام وعده بدهی سرمایه اجتماعی را از دست می‌دهی در نتیجه بخشی از مردم بی تفاوت و بخشی هم واگرا می‌شوند.

آن‌ها در دل شان به خاطر این کار پشیمان هستند، ولی روی شان نمی‌شود بگویند.

در قرآن آمده آمریکا و اسرائیل را دوست خود نبینید، چون این‌ها پشت یکدیگر در می‌آیند.

اگر دولت اسلامی میل به یکی از این دو کشور بکند جزو آن‌ها می‌شود.

جریان سازش می‌گوید تا دَم کدخدا را نبینی مسائل جهان حل نمی‌شود.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حسین طائب
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
0
11
با این افتخاراتتان پس چرا تحفه های خودتان راه کانادا را در پیش گرفته اند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
0
6
کاش سایت شما، جنسیت مسئول این بخش را مشخص می کرد که با وجدان راحت می توانستیم اظهار نظر کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
0
0
اکثریت مردم خواهان تنش زدایی در سیاست خارجی هستند ولی شما دلواپسان که لایه های قدرت سیاسی صاحب نفوذ و قدرت هستید مانعاین تنش زدایی هستید و متاسفانه از حکومت یکدستی هم که درست کرده اید در این مدت ۳۰ ما کاری برنیامده و کشور همچنان در سیر قهقرایی خود در حال حرکت است
Jam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
0
0
جناب طائب که در جریان خیزش جوانان در سال ۸۸ در جمعی گفته بودی امروز دشمنان واقعی ما خارجی نیست و همین مردم هستند و چقدر دقیق و درست به این درک رسیده بودی، خدمت شما عرض شود شماها تا زمانیکه دَم کدخدای خودتان (کمونیستهای روس و چینی) رو ندیده بودید که تاحالا دوام نمی آوردید اتحاد جماهیر شوروی سابق درجریان انقلاب ۵۷ و کودتای ساختگی نوژه که با راهنمایی شورویها برای انتقام از ارتش ایران در دوره شاه انجام شد و روسیه فعلی و بخصوص ارباب پوتین هم که شماها بهش دل میدید و قلوه می گیرید همه جوره هوای شماها رو داره بخصوص ارسال و آموزش تجهیزات خاص شنود و جاسوسی از مردم ایران توسط چینی ها وروسها.
نظرات شما
پیشخوان