تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

حدادعادل: گرانی، تورم و بیکاری به خاطر تحریم است

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با بیان اینکه تمام تلاش شورای ائتلاف ارائه فهرست قابل قبول برای تشکیل مجلس خوب به مردم بود، گفت: در این بین اگر کسی خدای نکرده به فکر وحدت‌شکنی باشد لطمه جبران‌ناپذیری می‌زند. البته تهمت و توهین و افترا در فضای مجازی غوغا می‌کند و هیچ چیزی را هم قبول ندارد.

حدادعادل

رویداد۲۴ ایسنا: غلامعلی حداد عادل در سومین گردهمایی طلاب و روحانیت با موضوع «نقش طلاب و روحانیت در افزایش مشارکت مردمی» که توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد، گفت: انتخابات ۱۱ اسفند روز مهمی است؛ مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری به اهمیت موضوع انتخابات با چهار رکن سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت تاکید کردند.
 
وی با تاکید بر اینکه باید قدر انقلاب را بدانیم، گفت: روحانیون به شناختن قدر این انقلاب به همه سزاوارترند؛ تاریخ کشور را بخوانید و ببینید در کشور ما با دین خدا، مقدسات و اخلاق و فرهنگ مردم چه می کردند. در این شرایط به همت امام راحل این انقلاب برپا شد، مردم اطاعت و جوانان جان فشانی کردند و خانواده ها شهید دادند تا انقلاب پیروز شد، پس قدر انقلاب را بدانید و شکر نعمت انقلاب را به جا بیاورید.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین بیان کرد: اگر می خواهید اهمیت انقلاب و دشمنان انقلاب را بشناسید به فلسطین و غزه نگاه کنید؛ تمام حرف ها درباره حقوق بشر، آزادی، مردم سالاری و احترام به فرهنگ دروغ از آب در آمده است. رهبری فرمودند کشورهای غربی برای اعدام مجرم چه می کنند اما برای حمله به بیمارستان و کشتن چند ۱۰۰ نفر کاری نمی کنند. دشمن انقلاب پنجه های خود را نشان داده اند.
 
حدادعادل با بیان اینکه انقلاب اسلامی الهی بود، ‌گفت: امام براساس دین، انقلاب را پایه گذاری کرد و عامل انقلاب مردم بودند. اکنون مردم باید در صحنه باشند، پس مشارکت اهمیت دارد.

مجلس خوب از مشارکت پرشکوه پدید می‌آید

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه مجلس خوب از مشارکت پرشکوه پدید می آید، افزود: تمام تلاش شورای ائتلاف این بود که فهرست قابل قبول برای مجلس خوب به مردم عرضه کند لذا فهرست ۳۰ نفره نامزدهای شورای ائتلاف برای مجلس و فهرست نامزدهای مجلس خبرگان را معرفی کردیم.
 
حدادعادل با اشاره به ویژگی های فهرست ۳۰ نفره کاندیداهای شورای ائتلاف گفت: ۲۴ نفر از ۳۰ نفر درجه دکترای دانشگاهی داشته و ۶ نفر خانم هستند. میانگین سنی ۴۲ سال است و این یعنی جوان گرایی شده است. همچنین ۱۶نفر قبلا سابقه نمایندگی مجلس و ۱۴ نفر جدید هستند.
 
وی همچنین بیان کرد: برای اینکه به وحدت برسیم تلاش کردیم که بی توفیق هم نبودیم، حالا بماند که چه عقبه ای پشت سر گذاشتیم تا به وحدت برسیم.
 
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اظهار کرد: اگر خدای نکرده کسی به فکر وحدت شکنی باشد لطمه جبران ناپذیر می زند.
 
حدادعادل گفت: این روزها تهمت و توهین و افترا در فضای مجازی غوغا می کند و هر کسی را به هر دلیلی متهم می کنند و حتی احکام محاکم صالحه و شورای نگهبان را قبول ندارند. ببینید چه حرف هایی علیه افراد فهرست می زنند و چه برنامه هایی وجود دارد. لجام گسیختگی در فضای مجازی است و اتهامات و تهمت و بدعهدی و زشت گویی و تخریب را بیان می کنند. خیلی جوانان را با این حرف ها مساله دار می کنند و باید مراقب باشید.


بیشتر بخوانید: حدادعادل: جلسه‌ای با صادق محصولی نداشته ایم، اما درصدد هستیم که با دوستان مذاکره کنیم


وی خطاب به روحانیون حاضر در این نشست گفت: شما بی واسطه با مردم در ارتباط هستید و مردم گلایه ها را به شما می گویند. مردم مشکلاتی همچون گرانی و تورم و بیکاری دارند اما این مشکلات را چه کسی به وجود آورده است؟ این مشکلات ناشی از کسانی است که مردم ایران را تحریم کرده اند؛ اوباما، ترامپ و بایدن با افتخار می گویند فلج کننده ترین تحریم تاریخ را به ملت ایران تحمیل کردند.
 
حداد عادل اظهار کرد: البته مسئولان و رهبری برای خنثی کردن تحریم ها تلاش می کنند اما بالاخره آثاری دارد. دشمنان می خواهند مردم را ناراضی کنند و هزینه این نارضایتی را انقلاب بدهد. پس شما مردم را آگاه کنید.
 
وی ادامه داد: مردم نمایندگان مومن، دانشمند و دلسوز و متین و به دور از هتاکی را انتخاب کنند. عده ای می خواهند با بددهنی وارد مجلس شوند امیدواریم انتخابات با موفقیت پشت سر گذاشته شده و مجلس خوب برای انقلاب تشکیل شود.   

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
0
21
هم اینایی که گفتید هم بی سوادی و دزدی ورانت و فساد شماها
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
0
23
حداد غافل چه بر سر این سرزمین آوردین
ناشناس
|
Sweden
|
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
0
22
حدادعادل: گرانی، تورم و بیکاری به خاطر تحریم است.

چه کسانی‌ میگفتند و میگویند تحریم نعمت است، پس اینها غلط میگفتند.

"تاریخ کشور را بخوانید و ببینید در کشور ما با دین خدا، مقدسات و اخلاق و فرهنگ مردم چه می کردند."

آقای حداد شما هم از مردمی که هم سن خود شما هستند بپرسید که شما با دین خدا، مقدسات و اخلاق و فرهنگ مردم چه کرده‌اید که یکی‌ از نتایج آن بی‌ اعتقادی نسل امروزی به باورهای روحانیون دولتی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
0
23
به خاطر بی عرضگی، بی لیاقتی، بی شرفی، یاران انقلابی ست!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
1
20
فهرست های صد من یه غاز
اگر صاحب المشاغل رانتخوار نبودند وضع کشور این نبود
Jam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
0
18
مگه شماها نبودین که زمان احمدی نژاد (دلقک)بهمراه اون همه جاتون رو جِر میدادین که تحریمها کمترین اثر بر مردم ما ندارد؟ درحالیکه اکثریت قریب باتفاق ملت میدونستند و می گفتند "این ره که تو می روی به ترکستانست " چندین دهه است که مسئولین طراز اول کشور حاضر نیستند از راه اشتباه ترکستان رفتنشون دست بردارند و شهامت اقرار در پیشگاه ملت رو ندارند.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
1
20
تحریم ها هم بخاطر وجود غارتگران قبیله اسلامگرایی که سالهاست ایران را تصرف کرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
1
23
چرا تحریم‌ها به خانواده خودتان اثر ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
1
21
پس اگه همه چیز تحت تحریم شما غلط می کنید مسوولیت قبول می کنید.
راِیش سوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
0
5
با فهش
کامنت نهادن
شعار تو خالی
هیچ چیز حل
نمیشود.فقط
فقط عملی
اتحاد ملت
وسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
0
5
زمان روحانی نتیجه سو مدیریت بود حالا نتیجه تحریم است دغل باز تر ودروغ گو تر از شما انگلها در تاریخ بشر وجود نداشته.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان