تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

هانده ارچل کیست؟

هانده ارچل یکی از بازیگران جوان ترکیه‌ای است که در ایران تعداد زیادی طرفدار دارد. هانده ارچل با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مختلف، جمعیت زیادی از طرفداران را به خود جذب کرده است، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی هانده ارچل بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی هانده ارچل

رویداد۲۴ هانده ارچل، بازیگر سینما و تلویزیون، در تاریخ ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در ترکیه متولد شد. او لیسانس رشته طراحی را در دانشگاه معماری سینان فارغ التحصیل شده است. او ابتدا به دلیل زیبایی چهره‌اش از مدلینگ شروع کرد و سپس تجربه بازیگری را کسب کرد و با بازیگری به شهرت رسید.

خانواده هانده ارچل

هانده ارچل کیست؟

هانده ارچل (Hande Erçel) در تاریخ ۳ آذر ۱۳۷۲ در شهر باندیرما (Bandırma)، استان بالیکسیر، ترکیه به دنیا آمد. او فقط یک خواهر بزرگتر به نام "غمزه" دارد. مادرش، آیلین ارچل، در سال ۱۳۹۸ پس از سال‌ها مبارزه با بیماری سرطان درگذشت. پدرش نیز به نام "نمایندگی فروش کالا‌های الکترونیکی" در شهر باندیرما فعالیت می‌کند.

بازی هانده ارچل در تئاتر از مدرسه 

هانده ارچل کیست؟

از بچگی، او در نمایش‌های تئاتر مدرسه شرکت می‌کرد و همیشه وقتی قرار بود نمایشی روی صحنه برود، حرف اول را او می‌زد. معلمش، خانم "فیگن"، او را تشویق می‌کرد و می‌گفت که اگر روزی در این مسیر حرکت کند، می‌تواند به جا‌های خوبی برسد. خانم "فیگن" بسیار به او اعتقاد داشت و به او انگیزه می‌داد.

نفر اول دختر شایسته ترکیه

هانده ارچل کیست؟

هانده در سال ۲۰۱۱، وقتی ۱۸ ساله بود، با تشویق دوستانش، دوره‌های مدلینگ را آغاز کرد. سپس یک سال بعد، در مسابقات "دختر شایسته" ترکیه شرکت کرد. او توانست در سن ۱۹ سالگی به مقام اول برسد و سپس با حضور در مسابقات جهانی، موفق شد عنوان دوم را برای خود و کشورش کسب کند.

شروع بازیگری هانده ارچل

بعد از به دست آوردن شهرت به عنوان "دختر شایسته ترکیه"، هانده در سال ۲۰۱۳ و در سن ۲۰ سالگی با سریال "چکاوک" (Çalıkuşu) به ایفای نقش پرداخت و وارد عرصه بازیگری شد. یک سال بعد، در سریال "دیوونه در کلاس دانشگاه" (Çılgın Dersane Üniversitede) نیز حضور یافت. باید ذکر کرد که استعداد عالی هانده در بازیگری نتیجه‌ای از شانس نبود، بلکه نشان دهنده استعداد شگرف او در این حوزه بود.

شهرت هانده ارچل

هانده ارچل کیست؟

در سال ۲۰۱۵، هانده ارچل با سریال "دختران آفتاب" (Güneşin Kızları) که چهارمین اثر او بود، موفق شد علاوه بر شهرت در ترکیه، در یک کشور عربی و همچنین در ایران نیز شناخته شود.

بازی هانده ارچل در فیلم مست عشق

هانده ارچل، به غیر از فعالیت‌های بازیگری و مدلینگ، به عنوان سفیر تجاری برای بسیاری از برند‌های معروف، از جمله لورآل پاریس، در کشور ترکیه فعالیت می‌کند.

روابط هانده ارچل با اکین مرت دایماز

هانده ارچل کیست؟

هانده ارچل از سال ۲۰۱۵ تا سال ۲۰۱۷ به مدت دو سال با بازیگر ترکی به نام "اکین مرت دایماز" (Ekin Mert Daymaz) نامزد بود. با این حال، در نهایت در سال ۲۰۱۷، این رابطه به پایان رسید.

سریال های تلویزیونی هانده ارچل

  • چکاوک – ۲۰۱۳
  •  دیوانه در کلاس درس دانشگاه – ۲۰۱۴
  •  درخت زندگی – ۲۰۱۴
  •  دختران آفتاب – ۲۰۱۶ – ۲۰۱۵
  •  عشق حرف حالیش نمیشه – ۲۰۱۷ – ۲۰۱۶
  •  مروارید سیاه – ۲۰۱۷
  •  حلقه – ۲۰۱۹
  •  عزیزه – ۲۰۱۹
  •  تو در خانه ام را بزن – ۲۰۲۱ – ۲۰۲۰
  •  اکنون شخص دیگری – ۲۰۲۳

فیلم‌های هانده ارچل

  •  مست عشق – ۲۰۱۸
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان