تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

امیرحسین مدرس کیست؟

امیرحسین مدرس، بازیگر، مجری و خواننده ایرانی است که در سال‌های اخیر با کار‌های خود در صدا و سیما ایران بیشتر شناخته شده است، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی امیرحسین مدرس بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی امیرحسین مدرس

رویداد۲۴ امیرحسین مدرس، متولد ۱۶ شهریور ۱۳۴۹، در تهران، ایران، فعالیت‌های چندگانه‌ای از جمله مجری، خواننده، شاعر، نویسنده، خطاط و بازیگر را در دسته‌بندی خود دارد.

امیرحسین مدرس، فارغ‌التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی است و دانش‌آموخته بازیگری از مرکز فیلمسازی وزارت ارشاد. علاوه بر فعالیت تلویزیونی، او به نوشتن نیز علاقه‌مند است و همچنین شعر می‌سراید.

ازدواج‌های امیرحسین مدرس

امیرحسین مدرس کیست؟

امیرحسین مدرس در سال ۸۶ از همسر اول خود به نام نازنین اسکندری طلاق گرفته و در سال ۹۲ با بهار بهاردوست ازدواج کرده و در حال حاضر در ازدواج دوم قرار دارد. از ازدواج اولش با نازنین اسکندری، پسری به نام ایلیا به دنیا آمده که در سال ۱۳۸۲ متولد شده است.

بهار بهاردوست، همسر دوم امیرحسین مدرس، یک هنرمند پتینه‌کار، آنتیک کاری روی چوب و طراحی داخلی است. آشنایی مدرس و بهار بهاردوست از طریق یک دوست مشترک رخ داده و این آشنایی باعث شد که آن‌ها رابطه خانوادگی برقرار کنند و در سال ۹۲ ازدواج کنند.

امیرحسین مدرس کیست؟

بهار بهاردوست نیز پس از ازدواج اولش که ناموفق بود، دو پسر به نام‌های پژمان و امیرحسین دارد. امیرحسین مدرس، که در سن ۲۵ سالگی با نازنین اسکندری ازدواج کرده بود، پس از ۱۲ سال از او جدا شد. بهار بهاردوست نیز پس از ازدواج اولش که ناموفق بود، دو پسر به نام‌های پژمان و امیرحسین دارد.

شروع فعالیت هنری امیرحسین مدرس

امیرحسین مدرس کیست؟

امیرحسین مدرس از سال ۱۳۶۶ و در سن ۱۷ سالگی با گروه کودک و نوجوان شبکه یک به کار خود پرداخت و پس از ۴-۵ سال، وارد رادیو شد. سپس از سال ۷۰، به عنوان گوینده و بازیگر، فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. او با اجرای برنامه متفاوت "نیمرخ" در دهه ۷۰ مشهور و شناخته شد.

علاوه بر فعالیت در تلویزیون به عنوان بازیگر، امیرحسین مدرس تجربه‌هایی در زمینه نویسندگی، سردبیری روزنامه، خطاطی و شعرخوانی داشته است. او همچنین در زمینه موسیقی، با ساز‌های سه‌تار، تنبور و دف آشنا بوده و توانسته پنج آلبوم موسیقی با صدای خود را منتشر کند.

علایق امیرحسین مدرس

امیرحسین مدرس عاشق هنر و فرهنگ است و علاقه زیادی به مغز قلم دارد. همچنین، او علاقه‌مند به رستوران‌ها و خوردن غذا‌های سنتی است. به طوری که قسمتی از خانه خود را به صورت سنتی تزئین کرده است. همچنین، امیرحسین به آشپزی علاقه‌مند است و مهارت بالایی در این زمینه دارد. او غذا‌های بسیار خوشمزه و با کیفیتی را تهیه می‌کند.

به طور کلی، این هنرمند با اخلاق عاشق سفر است و لذت می‌برد که اماکن تاریخی و شهر‌های پرقدمت را ببیند. او ارتباط خوبی با مردم دارد و از حضور در جمع آن‌ها لذت می‌برد.

بیماری امیرحسین مدرس

امیرحسین مدرس کیست؟

در برنامه "دورهمی"، زمانی که امیرحسین مدرس حاضر بود، مهران مدیری در ابتدای گفتگو درباره علت لاغری او سؤال کرد. در پاسخ، امیرحسین گفت: "من در سال ۸۷ به یک بیماری سخت گوارشی مبتلا شدم و برای درمان آن باید دوره‌ای طولانی و دشوار را طی کنم. این بیماری منجر به کاهش شدید وزنم شد و پس از آن نتوانستم به وزن قبلی خود برگردم. در حال حاضر، من برای حفظ وزنم خیلی از موارد را رعایت می‌کنم. "

ماجرای حضور پسر امیرحسین مدرس در صداتو

امیرحسین مدرس کیست؟

یک ویدیو جدید از برنامه "صداتو" در فضای مجازی منتشر شده است. در این ویدیو، پسر امیرحسین مدرس به عنوان یک خواننده در این برنامه حضور دارد و خوانندگی او با پدرش در یک بخش از برنامه، توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان