تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۳

مراسم تشییع سردار سید مهدی موسوی در دولت‌آباد

مراسم تشییع سیدمهدی موسوی سرتیم حفاظت از رئیس‌جمهور دقایقی پیش در فلکۀ سوم دولت‌آباد آغاز شد.

مراسم تشییع سردار سید مهدی موسوی در دولت‌آباد

رویداد۲۴ |  مراسم تشییع سردار شهید «مهدی موسوی» با حضور گسترده مردم و مسوولان در ری آغاز و پس از آن پیکر پاک شهید به آستان مطهر حضرت عبدالعظیم منتقل و بعد از اقامه نمازجمعه به خاک سپرده خواهد شد.

گروه استان‌ها، فاطمه یوسفی: ری با تاریخی کهن خاستگاه و زادگاه شهدا و دلاور مردانی است که بیش از پیش شهیدپرور شده است، روز گذشته خاک ری پذیرای پیکر شهید امیر عبداللهیان بود، دیدیم مردم چگونه برای ادای دین آمدند و با حضوری گسترده، شهید خدمت را تا منزلگاه ابدی بدرقه کردند.

امروز نیز ری میزبان شهید والا مقام دیگری از شهدای خدمت است، تشییع پیکر مطهر سردار شهید سید مهدی موسوی از مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در فلکه سوم دولت آباد آغاز شده و مردم همه حاضر هستند.

لازم به ذکر است که مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید سید مهدی موسوی فرزند قهرمان ری با حضور پرشور مردم شهیدپرور و قدرشناس قبله تهران و محسن منصوری معاون اجرایی ریاست جمهوری، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسئولین در محله دولت آباد شهرری در حال برگزاری است.

گفتنی است که طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته مراسم تشییع تا محل فلکه اول دولت آباد ادامه داشته و پس از آن پیکر پاک شهید به آستان مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام منتقل و پس از اقامه نمازجمعه با حضور زائرین و مجاورین در شبستان امام خمینی «ره» آستان مطهر به آغوش خاک سپرده خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

سیدمهدی موسوی، محافظ رئیسی که بود؟

ببینید| آرامگاه ابدی سیدمهدی موسوی در حرم شاه‌عبدالعظیم (ع)


بر اساس این گزارش سردار شهید سید مهدی موسوی روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در همراهی با رئیس دولت پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در منطقه ورزقان دچار سانحه سقوط بالگرد شد و به شهادت رسید.

در این حادثه، آیت الله رئیسی در شب ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به همراه حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تعدادی از خدمه پرواز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و مراسم تشییع با شکوه برای این شهدا در تبریز، قم و تهران برگزار شد.

روز گذشته نیز نیز پیکر رئیس جمهور در میان مردم استان خراسان جنوبی و پیکر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شهید در شهرری تشییع و به خاک سپرده شد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما