تاریخ انتشار: ۰۰:۳۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵

هشدار و تذکر استاندار تهران به دستگاه های اجرایی

سید هادی کسایی زاده خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر،سید حسین هاشمی در مورد تحقق اقتصاد مقاومتی دستگاه های اجرایی پایتخت گفت: ممکن است برخی دستگاه ها در وارد کردن پروژه و یا برنامه های خود غفلت کرده باشند که این پذیرفته نیست و روسای دستگاه هایی که تا 50 درصد و کمتر از فعالیت های خود را ثبت کرده اند باید تذکر بگیرند.
رویداد۲۴-سید هادی کسایی زاده خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر،سید حسین هاشمی در مورد تحقق اقتصاد مقاومتی دستگاه های اجرایی پایتخت گفت: ممکن است برخی دستگاه ها در وارد کردن پروژه و یا برنامه های خود غفلت کرده باشند که این پذیرفته نیست و روسای دستگاه هایی که تا 50 درصد و کمتر از فعالیت های خود را ثبت کرده اند باید تذکر بگیرند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی تنها 17 روز (تا پایان بهمن ماه) فرصت دارند تا اطلاعات سامانه تحقق اقتصاد مقاومتی را تکمیل کنند.

استاندار تهران در مورد کمیته نظارت بر تحقق اجرای مصوبات اقتصاد مقاومتی گفت: بنده بارها به وجود چنین کمیته ای تاکید داشتم که با راه اندازی سامانه جدید ارزیابی اقدامات دستگاه های اجرایی امکان پذیر است و می شود به شکل لحظه ای از اقدامات دسگاه های اجرایی مطلع شد. این سامانه دو هفته آینده با حضور وزیر صنعت جانشین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی رونمایی می شود.

هاشمی درباره گزارش نماینده کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: گزارش خوبی در این زمینه ارائه شد و طبق آمار ها نسبت به سال گذشته ارزش پرونده ها 134 درصد افزایش یافته و این نشان می دهد که برنامه های ما در استان تهران برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز جواب می دهد.

استاندار تهران از اتمام گازرسانی به روستاهای پایتخت تا پایان سال 96 خبر داد و گفت: براساس گزارش مدیرعامل شرکت گاز استان تهران 56 روستا در استان تهران از نعمت گاز محروم هستند با تلاش دستگاه های مربوطه در سال 96 این تعداد روستا هم باید گازرسانی شود. علت عدم گازرسانی به این روستا ها صعب العبور بودن مسیر و افزایش هزینه ها است.

*جامعه نیوز
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان