تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

مقام روسی: تلاش آمریکا برای تفرقه انداختن میان ایران و روسیه نشانه بدی است

معاون رئیس کمیسیون دفاع و امنیت شورای فدراسیون روسیه با اشاره به ریاکاری آمریکایی ها گفت: تلاش آمریکا برای تفرقه انداختن میان ایران و روسیه نشانه بدی است
رویداد۲۴-معاون رئیس کمیسیون دفاع و امنیت شورای فدراسیون روسیه با اشاره به ریاکاری آمریکایی ها گفت: تلاش آمریکا برای تفرقه انداختن میان ایران و روسیه نشانه بدی است

به گزارش خبرانلاین به نقل از وب سایت راسیسکایا، فرانتس کلینتسویچ  در پاسخ به مطالب نشریه وال استریت ژورنال اظهار داشت : از یک طرف پس از روی کار آمدن ترامپ بسیاری از جهات سیاسی تغییر پیدا کردند از طرف دیگر تفرقه اندازی بین روسیه و ایران امکانپذیر است.

مسکو روابط صمیمانه خود را با تهران حفظ خواهد کرد و این نزدیکی ، بسیاری را متشنج کرده است. بنابر این اخباری که در رسانه های آمریکایی منتشر میشوند نشانه بدیست. این اخبار بویژه در راستای برقراری روابط دوجانبه برای ما نگرانی ایجاد کرده اند.

به گزارش خبرآنلاین وال استریت ژورنال به تازگی گزارشی از روابط شکننده ایران و روسیه منتشر کرده و مدعی شده بود این دو کشور در خصوص نحوه ادامه کار در سوریه و برخی مسایل دیگر خاورمیانه دچار اختلاف شده اند. 

این روزنامه مدعی شده بود محور عمده اختلافات ایران و روسیه در سوریه بحث ماندن اسد است که ایران بر آن اصرار و روسیه تمایلی به آن ندارد. 


نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان