نتانیاهو: من و ترامپ میدانستیم سقوط ایران قطعی نیست

رویداد۲۴| شب گذشته بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبهای با برنامه «۶۰ دقیقه» شبکه آمریکایی «سیبیاس» مدعی شد، با تکذیب گزارشهای منتشر شده در خصوص اقدامات خود در خصوص سادهبودن جنگ با ایران مدعی شد: هم من و هم ترامپ میدانستیم با اقدامات نظامی، امکان سقوط ایران قطعی نیست.
به روایت ایرنا؛ نتانیاهو در این گفتوگو به گزارشی در نیویورک تایمز در تاریخ دوم مارس (۱۱ اسفند) منتشر شده بود، اشاره کرد. این گزارش که به موضوع چگونگی تصمیم به آغاز جنگ با ایران از سوی دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا پرداخته است. در این گزارش عنوان شده است، استقبال ترامپ از جنگ ایران توسط یک رهبر اسرائیلی تحریک شد، کسی که مصمم به پایان دادن به مذاکرات دیپلماتیک بود. تعداد کمی از مشاوران رئیسجمهور آمریکا مخالفت خود را با این موضوع اعلام کردند.
طبق گزارش نیویورک تایمز نتانیاهو، صبح روز ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) وارد دفتر کار ترامپ شد و مصمم بود رئیس جمهور آمریکا را در مسیر جنگ نگه دارد. هفتهها بود که ایالات متحده و اسرائیل، مخفیانه درباره حمله نظامی علیه ایران بحث میکردند. اما مقامات دولت ترامپ اخیرا مذاکره با ایرانیها را در خصوص آینده برنامه هستهای آنها آغاز کرده بودند و نتانیاهو میخواست مطمئن شود که تلاش دیپلماتیک جدید برنامههای جنگ را تضعیف نمیکند.
با این حال بنیامین نتانیاهو در گفتوگو با شبکه سیبیاس که شب گذشته منتشر شد، این گزارش را تکذیب کرد. این اولین واکنش نتانیاهو به این گزارش بعد از گذشت هفتاد روز است. نتانیاهو تأکید کرد که هم او و هم ترامپ توافق داشتند که عدم قطعیت و ریسک قابل توجهی در اقدام نظامی برای سقوط حکومت ایران وجود دارد. در حالی که ترامپ و نتانیاهو، این موضوع را یکی از اهداف جنگ، تعریف کرده بودند.
گیدعون سعر، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز دو هفته پیش در اظهاراتی متناقض با نتانیاهو مدعی شده بود که سرنگونی ایران هیچوقت از اهداف جنگ با ایران نبوده است.
اسرائیل جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر مقابل ایران شکست خورده است.
جنگ با آمریکا و هم اسرائیل تمام نشده است و باید انتفام خون شهیدان از آمریکا و اسرائیل بگیریم
ما گرفتن انتقام خون شهیدان را از ترامپ جنایتکار، ارتش وحشی آمریکا، نتانیاهو جنایتکار و ارتش وحشی اسرائیل انتخاب کردیم
ایران خواستههای آمریکا درباره برنامه هستهای را برآورده نمیکند
درخواستهای واشنگتن درباره برنامه هستهای تهران را برآورده نمیکند.
در دی و بهمن ماه سال 1404 به جنایتکاران جنگی هشدار داده بودیم که تجاوز و حمله به ایران برای آمریکایی ها جنایتکار و مزدورانشان گران تمام خواهد شد و گران تمام می شود
تا انتقام نگیریم، یقه ترامپ را رها نمیکنیم! هیچگاه مذاکره ای در کار نخواهد بود. ما تا زمانی که انتقام خون قائد مسلمانان دنیا را نگیریم، یقه ترامپ را رها نمیکنیم. این سنگین ترین توطئه ای بود که علیه ایران کردند اما هیچگاه به اهداف شوم خود نخواهند رسید. تنگه هرمز هرگز باز نمی شود، هیچ مذاکره ای نشده و نخواهد شد.جنگ، صلح و مذاکره از اختیارات ولیفقیه است. منطقه در تنگه هرمز از ایران شکست خورد. جهان در تنگه هرمز از ایران شکست خورد.
درخواست ما از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فقط نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی و هم نابودی همه پایگاه های آمریکا در منطقه است.
آمریکا جنایتکار، اسرائیل جنایتکار همراه برخی کشورهای عربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار 100 درصد فقط عام اصلی تنشهای در منطقه هستند.
دولت وحشی آمریکا جنایتکار مسئول جنگ غیرقانونی علیه ایران است اسرائیل جنایتکار 100 درصد فقط با مجوز و دستور مستقیم، علنی و آشکار دولت وحشی آمریکا جنایتکار به ایران تجاوز و حمله کرده است و به همراه نیروی هوایی ارتش وحشی امریکا جنایتکار مردم عادی تهران و هم مردم عادی سایر شهرهای ایران را بمباران و قتل عام می کنند. زمان اخراج نیروهای امریکا جنایتکار از منطقه فرا رسیده است. نیروهای امریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در منطقه هستند.
جنگ آمریکا با ایران جنگ نظامی نیست و جنگ با مردم عادی تهران و مردم عادی سایر شهرهای ایران بوده است.
آمریکا جنایتکار به همراه اسرائیل جنایتکار فقط مردم عادی ایران را در سراسر کشور بمباران و قتل عامل می کنند.
و این یک جنگ نظامی نیست و یک نسل کشی بوده است.
سپاه هم باید برد موشک های افزایش دهد که به کاخ سفید و سایر شهرهای آمریکا حمله کند و با موشک بزند.
سکوت جهان در برابر کشته شدن دانشآموزان خیانت به انسانیت است.
فاجعه جهانی قتلعام دانشآموزان در میناب در طول تاریخ بشریت بیسابقه است
حمله نیروی هوایی ارتش وحشی آمریکا جنایتکار به تهران و سایر شهرهای ایران، اجرای قانون جنگل بود.
حمله هوایی ارتش وحشی رژیم صهیونیستی جنایتکار به تهران و سایر شهرهای ایران، اجرای قانون جنگل بود.
رژیم اسرائیل و حامیانش به خاطر جنایات جنگی باید پاسخگو باشند.
آمریکا جنایتکار، اسرائیل جنایتکار همراه برخی کشورهای عربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار 100 درصد فقط عام اصلی تنشهای در منطقه هستند.
درخواست ما از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فقط نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی و هم نابودی همه پایگاه های آمریکا در منطقه است.
وزیر جنگ آمریکا جنایتکار در جنگ ایران مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان بینالمللی دادگستری محاکمه و مجازات شود.
بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر رژیم صهیونیستی جنایتکار در جنگ ایران مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان بینالمللی دادگستری محاکمه و مجازات شود.
مثل دفعه قبل . منجم هستم 🙏🌷