تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۸ نظر

پزشکیان: هدف قرار دادن اماکن ورزشی نشان‌دهندۀ دشمنی با عزت و سربلندی ملت ایران است

پزشکیان تاکید کرد: دشمنان از هر نماد امید، انسجام و افتخار ملت ایران هراس دارند.

پزشکیان

رویداد۲۴| رئیس‌جمهور در بازدید از آثار حملات و خسارات به مجموعه ورزشی آزادی گفت: حمله به مجموعه‌های ورزشی، صرفاً تخریب یک سازه یا فضای فیزیکی نیست؛ این اماکن، بخشی از حافظه تاریخی، هویت ملی و نماد تلاش، امید و افتخار جوانان این سرزمین هستند.

وی افزود: هدف قرار دادن چنین مکانی، به‌روشنی نشان می‌دهد دشمنان ملت ایران، نه‌تنها با توان دفاعی و پیشرفت علمی کشور، بلکه با هر نماد عزت، نشاط، همبستگی و سربلندی ملت ایران دشمنی دارند.

پزشکیان تاکید کرد: دشمنان از هر نماد امید، انسجام و افتخار ملت ایران هراس دارند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
0
0
آمریکا و چین و بقیه ،،اگه شماها نبودین ،،شاید جوانانی غیور از ایران ،، جلوی دزدان داخل و اخوندای راس کار تحت حمایت شماها رو میگرفتن. ،و به جای ته دره رفتن ،،با وعده ی قله ،،راه پیدا میکردن و هر دو تون زمین میزدن ،،اما اینو بدون ،،تا همیشه نمیتونی فیلم هالیوودی بازی کنی ،،و دستت رو شده ،،هزرت آمریکا، ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
0
0
جای تجهیزات جنگی مدرسه و ورزشگاه و اماکن تاریخی نیست
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
0
0
وقتی نیروی و تجهیزات نظامی میره داخل مکان ورزشی یا آموزشی، کاربریش تغییر میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
0
0
دبیر گفته که 160 موشک به خانه کشتی اصابت کرده. دکتر بگید چرا خانه کشتی را هدف گرفته اند.؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
0
0
استفاده نظامی از اماکن ورزشی چی جنایت نیست ، قطع کردن خطوط موبایل در اوایل جنگ ،جنایت جنگی نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
0
0
نخیر نشانه اینست که می توان از ورزشگاه به عنوان پادگان استفاده کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
0
1
چه ربطی داره؟! حداقل می گعتی نشون دهنده دشمنی آمریکا با سلامتی جسمی هست!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
0
0
جنگ آمریکا با ایران جنگ نظامی نیست و جنگ با مردم عادی تهران و مردم عادی سایر شهرهای ایران بوده است.
آمریکا جنایتکار به همراه اسرائیل جنایتکار فقط مردم عادی ایران را در سراسر کشور بمباران و قتل عامل می کنند.
و این یک جنگ نظامی نیست و یک نسل کشی بوده است.
سپاه هم باید برد موشک های افزایش دهد که به کاخ سفید و سایر شهرهای آمریکا حمله کند و با موشک بزند.
سکوت جهان در برابر کشته شدن دانش‌آموزان خیانت به انسانیت است.
فاجعه جهانی قتل‌عام دانش‌آموزان در میناب در طول تاریخ بشریت بی‌سابقه است
حمله نیروی هوایی ارتش وحشی آمریکا جنایتکار به تهران و سایر شهرهای ایران، اجرای قانون جنگل بود.
حمله هوایی ارتش وحشی رژیم صهیونیستی جنایتکار به تهران و سایر شهرهای ایران، اجرای قانون جنگل بود.
رژیم اسرائیل و حامیانش به خاطر جنایات جنگی باید پاسخگو باشند.

تا انتقام نگیریم، یقه ترامپ را رها نمی‌کنیم! هیچگاه مذاکره ای در کار نخواهد بود. ما تا زمانی که انتقام خون قائد مسلمانان دنیا را نگیریم، یقه ترامپ را رها نمی‌کنیم. این سنگین ترین توطئه ای بود که علیه ایران کردند اما هیچگاه به اهداف شوم خود نخواهند رسید. تنگه هرمز هرگز باز نمی شود، هیچ مذاکره ای نشده و نخواهد شد.جنگ‌، صلح و مذاکره از اختیارات ولی‌فقیه است. منطقه در تنگه هرمز از ایران شکست خورد. جهان در تنگه هرمز از ایران شکست خورد.
درخواست ما از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فقط نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی و هم نابودی همه پایگاه های آمریکا در منطقه است.

آمریکا جنایتکار، اسرائیل جنایتکار همراه برخی کشورهای عربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار 100 درصد فقط عام اصلی تنش‌های در منطقه هستند.

دولت وحشی آمریکا جنایتکار مسئول جنگ غیرقانونی علیه ایران است اسرائیل جنایتکار 100 درصد فقط با مجوز و دستور مستقیم، علنی و آشکار دولت وحشی آمریکا جنایتکار به ایران تجاوز و حمله کرده است و به همراه نیروی هوایی ارتش وحشی امریکا جنایتکار مردم عادی تهران و هم مردم عادی سایر شهرهای ایران را بمباران و قتل عام می کنند. زمان اخراج نیرو‌های امریکا جنایتکار از منطقه فرا رسیده است. نیرو‌های امریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در منطقه هستند.

جنگ آمریکا با ایران جنگ نظامی نیست و جنگ با مردم عادی تهران و مردم عادی سایر شهرهای ایران بوده است.
آمریکا جنایتکار به همراه اسرائیل جنایتکار فقط مردم عادی ایران را در سراسر کشور بمباران و قتل عامل می کنند.
و این یک جنگ نظامی نیست و یک نسل کشی بوده است.
سپاه هم باید برد موشک های افزایش دهد که به کاخ سفید و سایر شهرهای آمریکا حمله کند و با موشک بزند.
سکوت جهان در برابر کشته شدن دانش‌آموزان خیانت به انسانیت است.
فاجعه جهانی قتل‌عام دانش‌آموزان در میناب در طول تاریخ بشریت بی‌سابقه است
حمله نیروی هوایی ارتش وحشی آمریکا جنایتکار به تهران و سایر شهرهای ایران، اجرای قانون جنگل بود.
حمله هوایی ارتش وحشی رژیم صهیونیستی جنایتکار به تهران و سایر شهرهای ایران، اجرای قانون جنگل بود.
رژیم اسرائیل و حامیانش به خاطر جنایات جنگی باید پاسخگو باشند.
آمریکا جنایتکار، اسرائیل جنایتکار همراه برخی کشورهای عربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار 100 درصد فقط عام اصلی تنش‌های در منطقه هستند.
درخواست ما از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فقط نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی و هم نابودی همه پایگاه های آمریکا در منطقه است.
نظرات شما
captcha