تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
علی شمخانی:

هیات نظارت بر اجرای برجام تشکیل جلسه داد

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت که هیات نظارت بر اجرای برجام پس از اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک ( برجام) تشکیل جلسه داده است.
رویداد 24- علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت که هیات نظارت بر اجرای برجام پس از اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک ( برجام) تشکیل جلسه داده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش ائتلاف نخبگان علیه تروریسم برای صلح عادلانه در پاسخ به سوالی درباره نقل قول ها از وزیر خارجه عربستان سعودی مبنی بر حضور احتمالی نیروهای نظامی آن کشور در سوریه گفت: البته وزیرخارجه عربستان چنین نگفت، بلکه یک نظامی سعودی آن هم با اما و اگر این مطلب را بیان کرد. در هرحال مگر عربستان در سوریه حضور ندارد؟ تمام نیروهای تکفیری در سوریه ارتش عربستان هستند اما شکست خوردند، بنابراین حضور جدید موضوعیتی ندارد.

شمخانی به دیدار اخیر اعضای دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با رهبر معظم انقلاب هم اشاره کرد و گفت: رهبری اصول هفتگانه ای را از جمله حفظ وحدت، مبارزه با فقر، مقابله بااستکبار، دفاع از مظلوم و ... را مطرح کردند و خواستار این شدند که راه غلبه بر این دشواری ها که مبتنی بر فرمایشات امام خمینی است مجددانه پیگیری شود.

وی افزود: ایشان همچنین بر اصراری که از بدو پذیرش مسوولیت رهبری در تداوم حرکت امام خمینی داشتند تاکید کردند و ما هم به عنوان دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی موظف هستیم این راه را ادامه دهیم و این را در گردنه های انقلاب تجربه کردیم و مسیری غیر از حفظ این مبانی نداریم.
منبع: ایرنا
برچسب ها: رویداد24 ، شمخانی ، برجام
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان