تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
زهرا نژادبهرام در گفت‎وگو با رویداد24:

ادعاهای «فاطمه آلیا» یک دروغ بزرگ است

یک فعال حوزه زنان با تاکید بر اینکه حرف‎های فاطمه آلیا مبنی بر اینکه معاونت زنان اطلاعات زنان مطلقه ایرانی را در اختیار سازمان ملل متحد قرار داده است را دروغ بزرگ دانست و تاکید کرد اگر این حرف‎ها دروغ نیست یک سند بیاورید و با مدرک سخن بگوید.
رویداد۲۴-یک فعال حوزه زنان با تاکید بر اینکه حرف‎های فاطمه آلیا مبنی بر اینکه معاونت زنان اطلاعات زنان مطلقه ایرانی را در اختیار سازمان ملل متحد قرار داده است را دروغ بزرگ دانست و تاکید کرد اگر این حرف‎ها دروغ نیست یک سند بیاورید و با مدرک سخن بگوید.

فاطمه آلیا، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ویدئویی که رسانه های تندور تندرو منتشر شده مدعی شد«معاونت زنان دولت یازدهم، طی قراردادی با صندوق جمعیت و توسعه سازمان ملل اطلاعات زنان، خصوصا زنان مطلقه بین 20 تا 25 سال را به بهانه کارآفرینی برای زنان در آنتالیای ترکیه در اختیار آنها گذاشته است. این اطلاعات در سایت موجود بوده است که وقتی مجلس به آن اعتراض  می‎کند، ناگهان از سایت برداشته می‎شود.»
 
این حرف از سوی نماینده سابق مجلس که در دور قبلی انتخابات مجلس شورای اسلامی رای نیاورد کمی عجیب به نظر می‎رسد،  اگر چنین حرفی درست باشد باید از خود خانم آلیا پرسید چرا وقتی نماینده مردم در مجلس بودید و رسالت‎تان نظارت بر کار دولت بود پرده از این مساله بر نداشتید که حالا یک هفته مانده به انتخابات افشاگری می‎کنید؟

شهیندخت ملاوردی، معاون رئیس‎جمهور در امور زنان و خانواده حرف‎های این نماینده سابق مجلس را «دروغ شاخدار» خواند و در کانال تلگرامی خود صمن تاکید بر اینکه این مساله از سوی معاونت زنان و خانواده پیگیری خواهد شد؛ نوشت: شنیده بودیم هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیکتر می‌شویم، آتش حمله و تخریب علیه اعضاء دولت و همکاران و همراهان رئیس‌جمهور شدت خواهد گرفت اما در باورمان نمی‎گنجید که، این مدعیان پایبندی به ارزش‎ها چنین بی‎محابا به دین و ایمان خود چوب حراج بزنند! آبرو و حیثیت مومنان که در آموزه‌های دینی ما از خون مومن هم بالاتر است جای خود دارد.

دروغ‎ها و تهمت‎هایی که از جانب جناح تندرو در روزهای قبل از انتخابات از همیشه بیشتر است قبل از اینکه  دولت آقای روحانی را خراب کند به زنان آسیب می‎رساند زنانی که سال‎ها تلاش کرده‎اند تا بتوانند موقعیت‌های بالای مدیریتی را از آن خود کنند و هنوز آنقدر نوپا هستند که نتوانند بار این تهمت‎ها را به دوش بکشند.

زهرا نژادبهرام، فعال حوزه زنان اما معتقد است این دروغ‎ها جامعه زنان را دچار مشکل نمی‌کند او در گفت‎وگو با رویداد۲۴ با تاکید بر این که حرف‎های «فاطمه آلیا» دروغ بزرگ است  گفت: این دروغ‎ها پایه و اساسی ندارد و جامعه زنان را دچار مشکل نمی‎کند چرا که زنان ما آنقدر هوشمند هستند، آنقدر دقتشان بالاست که این حرف‎های غیرمنطقی را باورنمی‎کنند. 

نژاد بهرام ادامه داد: این چه دروغی است که بی‎پایه و اساس می گویید،اگر این حرف راست است سند و مدرک بیاوردید و با مدرک سخن بگویید دلیل ندارد اگر رای اکثریت را نیاورده‌اید به این بهانه هر دروغ و حرف بی‌پایه و اساسی را مطرح کنید و تمام مردم را درگیر کنید.

او بیان کرد: پشت این تهمت‎ها هیچ منطقی نیست، اصلا هر کس این حرف ها را بشنود برایش سوال می‌شود که چه لزومی دارد اسم‎ زنان مطلقه را به کسی بدهیم، می‎خواهند با اسم‎ها چه کنند؟ این چه حرفی است که می‎زنید، این حرف‎ها مساله امنیت ملی را زیر سوال می‎برد و به کل کشور ضربه می‎زند، این دولت و همراهان و همکارانش مورد تایید رهبری و مردم هستند و با تایید آنها روی کار آمده‎اند. چرا باید چنین کاری بکنند؟

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان