تاریخ انتشار: ۲۳:۵۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

پیروزی خانگی دورتموند برابر پورتو

بروسیا دورتموند در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، با نتیجه 2-0 پورتو را شکست داد.
رویداد24- بروسیا دورتموند در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، با نتیجه 2-0 پورتو را شکست داد. در این دیدار که در ورزشگاه وست فالن برگزار شد، شاگردان توخل در هر نیم یک بار دروازه حریف را باز کردند و توانستند با یک پیروزی خوب، شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد پیدا کنند.
زردها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که لوکاش پیشچک، دروازه پورتو را باز کرد. روی حرکتی که خود پیشچک شروع کرده بود، دورتموند صاحب یک ضربه کرنر شد. روی این ضربه کرنر بود که در نهایت پیشچک با ضربه سر، ایکر کاسیاس را مغلوب کرد.
بعد از این گل دورتموندی ها با حفظ فشار از جلوی زمین، مانع شکل گرفتن بازی حریف شدند. این روند تا پایان نیمه اول ادامه داشت و علی رغم موقعیت های نصفه و نیمه ای که روی دروازه ها ایجاد شد، در نهایت نیمه اول با همان تک گل به پایان رسید.
در نیمه دوم، پورتو شروع بهتری داشت اما رفته رفته دورتموندی ها توانستند بر بازی مسلط شوند و سرانجام در دقیقه 71 به گل دوم رسیدند. روی پاس میخیتاریان بود که مارکو رویس با یک شوت محکم، توانست دروازه پورتو را برای بار دوم باز کند.
شاگردان توخل که نمی خواستند این برتری خوب را از دست بدهند، در دقایق باقی مانده موقعیت های چندانی در اختیار حریف قرار ندادند و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-0 به پایان رسید.
منبع: ورزش سه
برچسب ها: دورتموند ، پورتو ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان