تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۴

تلويزيون دوباره پگاه آهنگرانی را حذف کرد

رویداد24- در حالی جدیدترین پوستر فیلم «نزدیک‌تر» رونمایی شد که دست‌اندرکاران این فیلم اعلام می‌کنند که تیزر این فیلم با حذف تصاویر پگاه آهنگرانی از تلویزیون پخش می‌شود.
 
تیزرهای این فیلم با حذف تصویر و نام پگاه آهنگرانی در حال پخش از شبکه‌های مختلف سیما است. چندی پیش هم هم‌زمان با اکران «جامه‌دران» تصاویر پگاه آهنگرانی و باران کوثری از تیزرهای این فیلم حذف شد.

 تبلیغات‌خانه «دارتوک» طراحی و اجرای پوستر، بیلبوردها و سردرِ سینماها را برعهده داشته و تا پایان اکران و در ادامه کمپین تبلیغاتی فیلم چند پوستر دیگر محصول «دارتوک» هم رونمایی خواهد شد. هم‌زمان با آغاز اکران فیلم سینمایی «نزدیکتر» پوستر تازه این فیلم نيز رونمایی شد.

این پوستر برای اکران عمومی فیلم طراحی شده است. اکران «نزدیکتر» به کارگردانی مصطفی احمدی و تهیه‌کنندگی سپهر سیفی از ديروز در سینماهای کوروش، آزادی، اریکه ایرانیان، جوان، ماندانا، زندگی، چهارسو، ملت، عصر جدید، شکوفه، کیان، راگا، ایران و تماشا آغاز شده است. 

«نزدیکتر» ششمین محصول سینمایی «ایران نوین فیلم» پس از «قصه‌ها»، «ماهی و گربه»، «ردکارپت» و ... است و داستان یک خانواده را روایت می‌کند که بعد از دو سال دوباره دور هم جمع می‌شوند. صابر ابر، پگاه آهنگرانی، پارسا پیروزفر، نازنین فراهانی، شیرین یزدانبخش، محمد بحرانی، فراز مدیری و ستاره اسکندری بازیگران این فیلم هستند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان