تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
با درخشش مارکوس راشفورد

یونایتد 3-2 آرسنال؛ توپچی ها قهرمان نمی‌شوند

دیدار تیم های منچستریونایتد و آرسنال با نتیجه 3-2 به سود منچستریونایتد خاتمه یافت تا شیاطین سرخ به بردی دلچسب برابر رقیب دیرینه دست یابند.
رویداد24- آرسنال برای عقب نماندن از کورس قهرمانی در جدال با لستر و تاتنهام و در سوی دیگر یونایتد برای نزدیک تر شدن به جایگاه چهارم، در الدترافورد به مصاف هم آمده بودند. توپچی ها در هفته 26 موفق به شکست لستر شده بودند در حالیکه یونایتد در خانه ساندرلند مغلوب شده بود.

بازی را آرسنال بهتر آغاز کرد و خیلی زود می توانست توسط ناچو مونرئال به گل برسد اما واکنش استثنایی دخیا مانع از فروریختن دروازه یونایتد شد. شیاطین سرخ کمی بعد توسط دیپای به این حمله واکنش نشان دادند اما پتر چک مشکلی در مهار شوت محکم ستاره هلندی نداشت.

بازی تا دقیقه 29 تقریبا متعادل دنبال می شد تا اینکه یونایتد توسط پدیده 18 ساله خود مارکوس راشفورد به گل دست یافت. پاس خوب ماتا در سمت راست به لینگارد رسید، سانتر این بازیکن را گابریل ناقص دفع کرد و در شلوغی محوطه حریمه راشفورد کار را تمام کرد. این سومین گل او در دومین بازیش برای یونایتد بود.

دو دقیقه بعد راشفورد دومین گل خود و یونایتد را وارد دروازه آرسنال کرد. این بار هم لینگارد پاس گل داد و سانتر دقیق او با ضربه سر راشفورد به کنج دروازه پتر چک راه یافت تا حساب کار 2-0 به سود یونایتد شود. با این گل راشفورد به جوان ترین بازیکن تاریخ یونایتد بدل شد که در یک بازی لیگ برتر موفق به زدن دو گل شده است.

آرسنال برای جبران دو گل خورده سراپا هجوم شد اما تنها یک بار تا پایان نیمه اول توانست به گل برسد. دقیقه 40، سانتر زیبای اوزیل از روی یک ضربه ایستگاهی را دنی ولبک با ضربه سری دقیق به گل تبدیل کرد تا فاصله به یک برسد. تلاش دو تیم در ادامه به نتیجه نرسید تا این نیمه با برتری 2-1 شیاطین سرخ به اتمام برسد.

آرسنالی ها برای جبران نیمه دوم را هجومی آغاز کردند اما این منچستریونایتد بود که روی ضد حملات خطرناک تر نشان می داد. توپچی ها نیز موفق به خلق موقعیت گلزنی نمی شدند. بازی تا دقیقه 65 تقریبا متعادل دنبال می شد تا اینکه یونایتدها روی یک ضدحمله توسط هررا به گل دست یافتند. این بار راشفورد بود که پاس گل داد و هررا با شوتی محکم از بیرون محوطه جریمه و البته با دخالت کشیلنی موفق به ثبت گل سوم منچستری ها شد.

آرسنال که بار دیگر فاصله با یونایتد را دو گل می دید فشار را بیشتر کرد و دقیقه 70 موفق شد بار دیگر اختلاف را به یک گل کاهش دهد. سانتر الکسیس را ولبک به سمت دروازه شلیک کرد اما این توپ را دخیا به زیبایی دفع کرد. در ریباند این توپ، مسوت اوزیل با ضربه ای چکشی توپ را به کنج دروازه یونایتد رساند تا حساب کار 3-2 شود.

تلاش آرسنال برای زدن گل سوم در 20 دقیقه پایانی نتیجه ای نداشت و یونایتد موفق شد با دفاعی منطقی برد 3-2 را حفظ کند. آرسنال با این شکست 51 امتیازی و در رده سوم باقی ماند و یونایتد رده پنجمی هم 44 امتیازی شد.

منبع: ورزش سه
نظرات شما
پیشخوان