تاریخ انتشار: ۲۱:۱۹ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

فتح‌الله زاده: کفاشیان برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده است

نامزد نایب رییسی اول فدراسیون فوتبال می‌گوید تصمیمش برای ریاست فدراسیون فوتبال بوده اما به دلیل نامزدی کفاشیان در این بخش، ثبت نام نکرده است.
رویداد24- علی فتح‌الله‌زاده در خصوص حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: من برای ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون فوتبال آمده بودم که همانطور که گفته بودم، می‌خواستم منتظر علی کفاشیان باشم تا بعد از آن تصمیم بگیرم. گفته بودم که اگر کفاشیان بیاید، من در انتخابات شرکت نمی‌کنم. تا ساعت 15:50 هم منتظر ماندم تا کفاشیان را ببینم، اما گویا او بیرون از فدراسیون جلسه داشت و بعد متوجه شدم که ثبت‌نام کرده و من برای همین از ثبت‌نام منصرف شدم.

وی ادامه داد: من و عزیز محمدی گفته بودیم که اگر کفاشیان در انتخابات ثبت‌نام کند، از حضور در انتخابات ریاست انصراف می‌دهیم و به همین دلیل من برای نایب رئیسی اول در انتخابات ثبت‌نام کردم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در خصوص اینکه تاکنون چه نفراتی در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار داشت: آجورلو ثبت‌نام کرده است و احتمالاً با علی کفاشیان رقابت می‌کند.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه پس چرا کفاشیان خبرنگاران را اذیت کرده و با موش و گربه بازی می‌گوید که ثبت نام نکرده، در حالی که او و بیت‌الله رضایی اعلام کرده‌اند کفاشیان ثبت‌نام کرده است، خاطرنشان کرد: من هم اذیت شدم! تا 10 دقیقه مانده به پایان وقت اداری منتظر کفاشیان بودم، اما نیامد و آخر متوجه شدم که ثبت‌نام کرده است.

وی در پاسخ به این سؤال که پس چرا رئیس فدراسیون خودش اعلام می‌کند ثبت نام نکرده است، گفت: نمی‌دانم. چیزی که من پرسیدم و خانم شهریاری (مسئول ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال) اعلام کردند، این بود که کفاشیان برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده است.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا علیرضا اسدی هم در انتخابات ثبت نام کرده یا نه، اظهار داشت: خیر، اسدی ثبت نام نکرده است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان