تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۵

سال ۹۵طرح نیک در ۴هزار مهدکودک کشور اجرا می‌شود

رویداد24- مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: طی این طرح کودکان با مفاهیم نماز آشنا شده و به انجام این فریضه دینی تشویق می شوند و دیگران نیز به خواندن نمازتشویق می کنند. 
 
محمد نفریه درباره آخرین اقدامات دفتر کودکان و نوجوانان کشور در رابطه با مهدهای کودک به اجرای سراسری طرح نیک یا نمازیاوران کوچک در سال جدید اشاره کرد و گفت: این طرح سعی می‌کند با زبانی کودکانه توجه خردسالان را به اهمیت نمازجلب کند. 

وی ادامه داد: طی این طرح کودکان با مفاهیم نماز آشنا شده و به انجام این فریضه دینی تشویق می‌شوند و دیگران نیز به خواندن نمازتشویق می‌کنند. 

 نفریه با بیان اینکه طرح نمازیاوران کوچک با همکاری ستاد اقامه نماز تدوین شده است، اظهارکرد: در حال حاضر محتوای این طرح تدوین و کتاب‌های مربوطه چاپ شده است و اولین دوره آموزش مربیان آن نیزدر اسفند ماه ۹۴برگزار شد. 

مدیرکل دفتر کودک و نوجوانان سازمان بهزیستی کشوربا یادآوری اینکه از هر استان ۲ تا ۳ مربی در این دوره‌های آموزش مربی شرکت می‌کنند، خاطرنشان کردک در سال آینده قرار است این افراد به استان‌های خود بازگشته و حدود ۴ هزار مهدکودک کشور تحت پوشش این طرح قرار گیرد. 

چندی پیش محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی درگفت‌و‌گو با رسانه‌ها درباره این طرح گفت: مفهوم کلی آموزه‌های قرآن و نماز مهم‌ترین مساله‌ای است که همه ما و به ویژه کودکان به آن نیاز دارند و اگر عملکردهای ما در باورهای کودکان اثر بگذارد در آینده این کودکان افرادی کاملا دینی، اخلاقی و منضبط خواهند بود که در مقابل زیاده خواهی‌های دیگران تسلیم ناپذیرند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان