تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۵

کشف 92 کیلوگرم مواد مخدر در شیراز

رویداد24- جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از دستگیری 4 قاچاقچی مواد مخدر که قصد انتقال 92 کیلو 500 گرم مواد مخدر به داخل شهر شیراز را داشتند، خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، علیرضا حسنی اظهار داشت: برای مبارزه با قاچاقچیان عمده مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله مواد مخدر که در پوشش مسافرت نوروزی، خانوادگی قصد انتقال آن از استان هرمزگان به فارس را داشتند، مطلع شدند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و با همکاری و تعامل مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، در عملیات غافلگیرانه سه خودرو قاچاقچیان در ورودی شهر شیراز، شناسایی و متوقف و به برای بازرسی دقیق خودروها و کشف مواد مخدر به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان انتقال داده شد.

حسنی افزود: در بازرسی از این سه خودرو پراید 49 کیلوگرم حشیش و 43 کیلو و 500 گرم تریاک که به‌صورت ماهرانه‌ای پشت صندلی عقب جاسازی‌شده بود، کشف شد.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: در پی کشف این مواد مخدر چهار نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

حسنی با اشاره به جدیت پلیس در برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، از شهروندان درخواست کرد که هرگونه گزارشی و اطلاعی در مورد فعالیت این افراد سودجو دارند را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
منبع: فارس
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان