تاریخ انتشار: ۰۱:۳۹ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵

بارسلونا ۱-۲ رئال مادرید: حماسه ۱۰ نفره کهکشانی ها

رئالی مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل بارسا به پیروزی ۲-۱ دست پیدا کرد و امیدهایش برای قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا را زنده نگه داشت.

شاگردان زین الدین زیدان در این دیدار با یک گل از حریف عقب افتادند اما در ادامه توانستند دو بار دروازه حریف را باز کنند و علی رغم ۱۰ نفره شدن، به سه امتیاز حساس این دیدار دست پیدا کنند؛ نتیجه ای که اختلاف آنها با بارسا را به ۷ امتیاز کاهش داد و امیدهای آنها برای قهرمانی را در فاصله ۷ هفته تا پایان فصل زنده کرد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی، بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود.

کریس رونالدو و هم بازی هایش ۱۰ نفره توانستند بارسای میزبان را پیش چشم ۹۰ هزار هوادارش و در روز بازی یادبود یوهان کرویف شکست دهند. مسی و هم تیمی هایش که از همان شروع بازی از نظر دوندگی ، در خانه از حریفش ۵۰۰ متری کمتر می دوید ، اسیر همین دوندگی بیشتر رقیب شد.

آنها که با ۱۰ امتیاز بیشتر در جدول لیگا ،از سر سیری با حریف بازی می کردند ، در همان نیمه اول می توانستند خیلی زود به گل برسند اما در صحنه ای که با خطای پنهان مانده از چشم داور آغاز شد ، سوارز نتوانست گل خالی را باز کند و سایه توپ را زد. در ادامه هم داور بازی خطای راموس روی مسی را که بیرون ۱۸ اتفاق افتاده بود ، نگرفت. خطایی که کارشناسان داوری سرشناس ایرانی اعتقاد داشتند کارت زرد داشته اما بیرون ۱۸ بوده و اگر اتفاق می افتاد در همان ۴۰ دقیقه اول بازی باید راموس اخراج می شد. با این اتفاقات و البته تشویق های با شکوه دقیقه ۱۴ بازی به یاد کرویف ، نیمه اول به پایان رسید. در نیمه دوم و در دقیقه ۵۷ ، پیکه روی ضربه کرنر بارسا را پیش انداخت و کلی خوشحالی کرد اما در دقیقه ۶۲ ، فرار عالی مارسلو و حرکت انفرادی او سانتر رئالی ها از راست ، اشتباه مفرط پیکه و ضربه عالی بنزما بازی را مساوی کرد.

در ادامه انگار بارسا بریده بود . آنها نای دویدن نداشتند و رئال زیزو عالی می دوید . ابتدا بیل برای رئال گل زد. اما داور بازی هرناندز در تصمیمی عجیب ، خطای بیل را گرفت و حسابی رئالی ها را خشمگین کرد. دو دقیقه بعد شوت عالی رونالدو به تیر دروازه خورد و باز رئال بدشانس بود تا زیدان کنار زمین در حال اجرای ژانگولر باشد و خشمش را نشان دهد از این بدشانسی. سپس سرخیو راموس برای خطا روی سوارز اخراج شد تا برای چهارمن بار کارت قرمز در ال کلاسیکو را جلوی چشم ببیند اما فقط دقایقی بعد ، تیم ده نفره رئال با رونالدو به گل رسید. رئالی ها جشن پیروزی شان را با این گل در نیوکمپ برگزار کردند و بازی ضعیف و خسته بارسا در این مسابقه سرانجامی جز شکست برای شان نداشت.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان