تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

تخریب خانه مسکونی بر اثر بارندگی

فرماندار کرمانشاه از تخریب یک واحد مسکونی در محدوده منطقه طاق بستان کرمانشاه به دنبال بارندگی های اخیر خبر داد.

رویداد۲۴-فرماندار کرمانشاه از تخریب یک واحد مسکونی در محدوده منطقه طاق بستان کرمانشاه به دنبال بارندگی های اخیر خبر داد. فضل اله رنجبر اظهار داشت: این واحد مسکونی به دلیل بارش شدید باران تخریب شد که خوشبختانه تلفات جانی به همراه نداشت.

وی افزود: در کوتاه ترین زمان ممکن، ماموران شهرداری منطقه پنج به همراه خدمات شهری، آتش نشانی و هلال احمر برای یاری رسانی در محل حادثه حاضر شدند.
به گفته وی، تعدادی از واحدهای مسکونی در برخی از محلات شهر همچون شهرک بسیج نیز با آبگرفتگی مواجه شدند ولی خسارت تخریبی گزارش داده نشده است.
فرماندار کرمانشاه ادامه داد: اعضای شورای مدیریت بحران در روزهای پربارش در حالت آماده باش قرار دارند که در صورت بروز حادثه برای حضور و امدادرسانی در محل حاضر شوند که این آمادگی تا پایان بارندگی ها ادامه خواهد یافت.
رنجبر یادآور شد، آتش نشانی، پلیس 110 و سامانه 137 شهرداری آماده دریافت گزارش های مردمی در شرایط بحران هستند و از سوی دیگر دفتر فرمانداری نیز به صورت شبانه روزی فعال است.
به دنبال بارندگی های اخیر، 120 نیروی آتش نشان به طور مستمر در کنار دیگر ارگان های مربوطه برای امدادرسانی در حالت آماده باش قرار دارند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان