تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷

جریان‌های سیاسی مراقب باشند فرصت‌طلبان و ضدانقلاب از اعتراض به حق مردم سوءاستفاده نکنند

سخنگوی قوه قضاییه گفت:‌ مردم و جریان‌های سیاسی ممکن است از طیف‌های مختلف اعتراضاتی داشته باشند ولی مراقب باشند فرصت‌طلبان و ضدانقلاب خارج‌نشین و حامیان آنها سوءاستفاده و از اعتراض به حق مردم بهره‌برداری نکنند.

رویداد۲۴-سخنگوی قوه قضاییه گفت:‌ مردم و جریان‌های سیاسی ممکن است از طیف‌های مختلف اعتراضاتی داشته باشند ولی مراقب باشند فرصت‌طلبان و ضدانقلاب خارج‌نشین و حامیان آنها سوءاستفاده و از اعتراض به حق مردم بهره‌برداری نکنند.حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با اصحاب رسانه با بیان اینکه این روزها شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی خیلی برای ایران کری می‌خوانند و انقدر مستاصل شدند که برای تحقق منویات خودشان به منفورترین افراد و تروریست‌هایی که دستشان به خون بیش از ۱۷ هزار نفر مردم ما آلوده است متوسل شدند، گفت آن زمان که این‌ها در دهه اول انقلاب در ایران بودند و جمهوری اسلامی نوپا بود و مردم ترفندهای شیطان بزرگ را متوجه نشده بودند و هنوز نیروهای نظامی و امنیتی و انتظامی و قضایی ما انسجام پیدا نکرده بود چه غلطی توانستند بکنند که امروز شیطان  بزرگ و امثال ترامپ به ضدانقلاب خارج نشین دلخوش کردند.

 وی افزود: دلخوش کردند که وضع امنیت کشور ما را بهم بریزند. مردم ما آگاه هستند و از این مطالب زیاد شنیدند و این خواب‌هایی که دیده بودند هیچ وقت تعبیر نشد و قبلی‌ها به گور بردند و اینها هم به گور خواهند برد. افراد امنیتی کشور مشرف بر اوضاع هستند که با هر گروه و جریان و فردی که بخواهد امنیت کشور را به هم بریزد و آسایش مردم را مختل کند و در برابر نیروهای نظامی و پلیس ایستادگی کند، قاطعانه برخورد کنند.

 سخنگوی قوه قضاییه گفت: از مردم و خانواده‌ها می‌خواهم مراقب بچه‌هایشان باشند و از کسانی که ممکن است از جنگ روانی دشمن و سرویس‌های بیگانه بخصوص رژیم صهیونیستی فریب بخوردند مراقبت کنند و اجازه ندهند وقتی مردم خواسته بحقی دارند، این افراد سوءاستفاده‌گر وارد میدان شوند. مردم و جریان‌های سیاسی ممکن است از طیف‌های مختلف اعتراضاتی داشته باشند ولی مراقب باشند فرصت‌طلبان و ضدانقلاب خارج‌نشین و حامیان آنها سوءاستفاده و از اعتراض به حق مردم بهره‌برداری نکنند.

 ادامه دارد...

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان