تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۰۳ تير ۱۳۹۷
در گفت‌وگو با رویداد۲۴ مطرح شد؛

شکایت به دلیل پخش بازی ایران و اسپانیا در محیط عمومی/ بازی سوم را نمایش می‌دهیم

بعد از آن که در اصفهان، هردوبازی تیم ملی ایران علاوه بر چند سینما، در مجموعه تفریحی گردشگری صفه نیز به نمایش درآمد، حاشیه‌های سیاسی برای برگزار کنندگان آن به وجود آمد.
شکایت به خاطر پخش بازی ایران در محیط عمومی/ بازی سوم را هم نمایش می‌دهیم
رویداد۲۴در واقع پیش از آغاز رقابت ها قرار بود، دیدارهای ایران در چهارباغ عباسی نیز پخش شود اما یک روز مانده به آغاز جام جهانی، برنامه چهارباغ لغو شد و محافل غیررسمی نیز، وجود برخی مشکلات در تامین امنیت مکان را دلیل اصلی برهم خوردن آن عنوان کردند.

با این حال همه چیز در اصفهان خوب پیش می‌رفت تا اینکه در اولین نماز جمعه بعد از به صدا درآمدن سوت بازی ها، انتقاد به پخش بازی های تیم ملی در صفه از تریبون نماز جمعه مخابره شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان گفت:«عنوان می‌کنند ملت خوشی می‌خواهند، با ورزش مخالف نیستیم و دعا می‌کنیم در همه صحنه‌ها پیروز شویم اما به اسم ورزش نباید چنین اتفاقاتی نظیر موضوعات اخیر صفه را شاهد باشیم. امیدوارم این اتفاقات دیگر تکرار نشود، از نیروی انتظامی و قوه قضائیه تشکر می‌کنم که با پشتیبانی ملت جلوی هر منکری گرفته شود.»

هنوز چندساعتی از خطبه های نماز جمعه نگذشته بود که علی معینی، مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع‌های فرهنگی و ورزشی اصفهان در توییتی اعلام کرد که از سوی یک مقام قضایی احضار شده است.

علی معینی به رویداد 24 گفت اینها همان گروهی هستند که مرتب شکایت می‌کنند و خود را نماینده دادستانی معرفی می‌کردند اما با توجه به ادبیات آنها بعید میدانم نماینده دادستانی باشند و لذا از گرفتن احضاریه اجتناب کردم.

وی افزود برای پخش بازی بعدی شهرداری و رئیس شورا از برنامه‌های اجرا شده حمایت کردند و جلسه شورای تامین هم به زودی برگزار می‌ود. با این حمایت‌ها انشالله بازی سوم هم برگزار شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان