تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۲۰ تير ۱۳۹۷

قدردانی وزیر نیرو و وزیر ارتباطات از برطرف شدن مشکل قطعی خطوط تلفن وزارت نیرو

مهندس رضا اردکانیان، وزیر نیرو و مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات به‌صورت جداگانه از پیگیری و تلاش کارشناسان فنی و مدیران شرکت مخابرات ایران در برطرف شدن سریع مشکل قطعی خطوط تلفن ساختمان وزارت نیرو قدردانی کردند.
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس آذری جهرمی ضمن تشکر از اقدامات انجام‌شده در این مورد بر لزوم پاسخگویی سریع و برخط شکایات کلیه مشترکین، نهادها و دستگاه‌های حاکمتی و ضرورت پایداری سرویس‌های اضطراری ۱۲۵، ۱۱۰ و... تأکید کرد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین بر لزوم پشتیبانی کارآمد و پیش‌بینی نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به‌منظور جلوگیری از ایجاد وقفه در ارائه خدمات تأکید کرد و افزود: تمام موارد مربوط به پاسخگویی و حل مشکلات دستگاه‌ها و نهادهای حاکمیتی می‌بایست بر اساس یک دستورالعمل جامع، سیاست‌گذاری، اجرا و نظارت شود.
 
مهندس اردکانیان وزیر نیرو نیز در نامه‌ای جداگانه از همراهی بخش ستادی وزارت ارتباطات و همکاری و تلاش همه‌جانبه و پشتیبانی کارشناسان فنی و مدیران شرکت مخابرات ایران در برطرف شدن سریع مشکل قطعی خطوط تلفن ساختمان وزارت نیرو قدردانی نمود.
نظرات شما
پیشخوان