تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۷

آپارتمان‌های تا ۵۰۰ میلیون تومان در تهران

 بررسی آماری توزیع معاملات خرید و فروش در بازار مسکن محلات مختلف پایتخت نشان می‌دهد دست‌کم نیمی از مجموع معاملات انجام شده طی یک ماه به‌طور معمول به آپارتمان‌های تا سقف قیمتی ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص دارد.
آپارتمان‌های تا ۵۰۰ میلیون تومان در تهران
رویداد۲۴ به‌طوری که گزارش رسمی بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن طی چهار ماه نخست سال جاری نشان می‌دهد: در هر ماه بیش از ۵۰ درصد معاملات انجام شده در مناطق مختلف شهر تهران به معاملات آپارتمان‌های با قیمت کل کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان مربوط می‌شود.
 
براساس این آمار در فروردین سال جاری، معادل ۶/ ۵۴ درصد، در میانه فصل بهار معادل ۴/ ۵۱ درصد، در خردادماه معادل ۹/ ۵۴ درصد و در ابتدای تابستان معادل ۶/ ۵۳ درصد از مجموع معاملات بنگاه‌های املاک پایتخت، برای خرید و فروش آپارتمان‌های کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان منعقد شده است.
 
بررسی فایل‌های ارائه شده در بنگاه‌های املاک با قیمت پیشنهادی تا ۵۰۰ میلیون تومان حاکی از آن است که با توجه به منطقه قرارگیری از آپارتمان‌های نوساز تا حدود ۲۰ ساله در میان این گروه از فایل‌ها قابل جست‌وجو است. به‌عنوان مثال در برخی مناطق جنوبی و جنوب شرق تهران، آپارتمان‌های نوساز تا کمتر از ۱۰ سال سن تا سقف قیمتی ۵۰۰ میلیون تومان قابل خرید و فروش است.
 
آپارتمان‌های تا ۵۰۰ میلیون تومان در تهران
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان