تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بازدید از ایران خودرو تبریز:

وجود تعداد معدودی خودروناقص در پارکینگ خودروسازها به منزله احتکار نیست

وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بازدید از شرکت ایران خودرو تبریز گفت: تمامی خودروهایی که در پارکینگ این شرکت وجود دارد به فروش رسیده است و خودروهای پیش فروش شده باید در اسرع وقت، رفع نقص شده و به مالکین تحویل داده شود.

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی ایران خودرو تبریز، دکتر محمد شریعتمداری وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بازدید از این مجموعه ، عملکرد ایران خودرو تبریز را بسیار خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت : مطرح کردن بحث ظن به احتکار خودرو در این شرکت غیر کارشناسی و غیر حرفه ای است. در بحث خودروهای پرتیراژ هیچ مشکل خاصی وجود نداشته است و وقفه در تحویل خودرو ها بیشتر به دلیل عدم تامین قطعات مربوط به موارد ایمنی و الکترونیکی خودرو ها بود که عمدتا وارداتی هستند . به زودی این قطعات تامین و تحویل و عرضه خودرو ها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با تسریع در روند قضایی و تامین قطعات مورد نیاز به زودی روزانه ۵۰۰ خودرو تولیدی این شرکت تحویل مشتریان عزیز شود.

شریعتمداری گفت: ایران خودرو تبریز از جمله مراکز خودروساز مطرح در سطح کشور و استان آذربایجان شرقی است و از پتانسیل و ظرفیت های بسیار خوبی برای تولید خودروهای روز داخلی برخوردار است.

وی افزود : صنایع بزرگی همچون این مجموعه که زمینه تولید ، اشتغال و کارآفرینی را فراهم ساخته و باعث رونق اقتصادی می شوند باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرد.

وزیر صنعت با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم جهت ایجاد سالن رنگ و بدنه در این شرکت وجود دارد ابراز امیدواری کرد: انشاالله با راه اندازی خط رنگ و بدنه شاهد شکوفایی صنعت خودرو شمال غرب کشور خواهیم بود.

شریعتمداری تصریح کرد: با توجه به روند کاهش قیمت خودرو در بازار ، با عرضه این خودروها ، شاهد تثبیت قیمت ها در بازار خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه تولید بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در کشورکه بخش اعظم آن در ایران خودرو تولید می شود گفت : وجود تعداد معدودی خودرو ناقص در پارکینگ خودروسازها به منزله احتکار نیست و نباید صنایع که زمینه ساز تولید و اشتغال و کارآفرینی هستند را مورد بی مهری قرار داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان