تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷
صادق بیگدلی:

برای کسب مدال طلا به جاکارتا می‌رویم/ قهرمانی در لیگ جهانی و مسابقات جهانی هلند بسیار ارزشمند بود

بازیکن تیم ملی والیبال نشسته گفت: یم در وضعیت بسیار مطلوبی به سر می‌برد و امسال این سومین تورنمنت معتبر است که ما در آن شرکت می‌کنیم.
برای کسب مدال طلا به جاکارتا می‌رویم/ قهرمانی در لیگ جهانی و مسابقات جهانی هلند بسیار ارزشمند بود
رویداد۲۴ بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ از روز ۱۱ مهرماه در جاکارتا آغاز خواهد شد که این مسابقات تا ۲۱ مهرماه ادامه خواهد داشت. ایران در دوره قبل این بازی‌ها عنوان چهارمی را به دست آورد و امید زیادی وجود دارد که در این بازی‌ها بتوانیم عنوان سومی را کسب کنیم. والیبال نشسته یکی از رشته‌های این مسابقات است که می‌توان گفت: کسب مدال طلای ما در این رشته قطعی است و با توجه به درخشش خیره کننده والیبالیست‌های ایران در دو مسابقات جهانی اخیر کاروان ورزشی ایران حساب ویژه‌ای روی این رشته باز کرده است.

صادق بیگدلی بازیکن باتجربه والیبال نشسته ایران درخصوص شرایط ملی‌پوشان برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی اظهار داشت: خداروشکر تیم در وضعیت بسیار مطلوبی به سر می‌برد و امسال این سومین تورنمنت معتبر است که ما در آن شرکت می‌کنیم. دو مسابقه قبلی که امسال در آن حضور داشتیم از بازی‌های پاراآسیایی برای ما مهم‌تر بود. اول در لیگ جهانی حضور پیدا کردیم که توانستیم مقتدرانه عنوان قهرمانی را به دست آوریم و بعد از آن در مسابقات جهانی هلند حضور داشتیم که بهترین تیم‌های جهان حضور داشتند و در این مسابقات نیز با قهرمانی بازگشتیم.

وی در ادامه افزود: روند موفقیت و روبه رشد ما از سال گذشته شکل گرفته و بعد از این دو رویداد مهم نیز دو مرحله اردو را برگزار کردیم و در حال حاضر در اردو هستیم و سه شنبه برای حضور در بازی‌های آسیایی راهی جاکارتا خواهیم شد.

بازیکن تیم ملی والیبال نشسته در پاسخ به این سوال که چه تیم‌هایی در این بازی‌ها حریف جدی‌تری برای ایران هستند خاطرنشان ساخت: در آسیا همیشه چین رقیب اصلی ما بوده و در فینال نیز بیشتر با این تیم بازی کرده‌ایم. ولی امسال عراق نشان داد که تیم جوان و خوبی دارد و می‌تواند در کنار قزاقستان دو تیم خوب بازی‌های پاراآسیایی باشند. ولی قطعا تیم ایران برای کسب قهرمانی به جاکارتا خواهد رفت و سعی می‌کنیم بازی‌های خوب خودمان را تکرار کنیم.
منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان