تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷

جلسه شورای فنی کشتی فرنگی برای بررسی اتفاقات مسابقه انتخابی

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: این شورا امروز (شنبه) در مورد اتفاقات مسابقه انتخابی وزن 82 کیلوگرم میان سعید عبدولی و یوسف قادریان و همچنین بررسی مشکلات مالی جلسه ای را برگزار می کند.
جلسه شورای فنی کشتی فرنگی برای بررسی اتفاقات مسابقه انتخابی
رویداد۲۴ «بهرام مشتاقی» امروز (شنبه) پس از پایان مسابقه انتخابی وزن 82 کیلوگرم افزود: در مسابقه انتخابی این وزن از نظر فنی از قادریان چیزی ندیدیم و در کشتی دوم نیز مبتدی عمل کرد و عبد ولی با فن پیچ پیچک او را شکست داد.
 
وی اظهار داشت: براساس تصمیم شورای فنی قرار بود برنده مسابقه انتخابی عازم پیکارهای جهانی شود، اما با اتفاقات پیش آمده و همچنین مشکلات مالی که فدراسیون برای اعزام تیم به رقابت های جهانی دارد، شاید تصمیم دیگری اتخاذ شود.
 
مشتاقی ادامه داد: به عنوان یک پیشکسوت کشتی وقتی اتفاقات امروز را دیدم، دلم آزرده شد و این در حالی است که عبد ولی و قادریان و سایر اعضای تیم ملی باید بیش از دیگران خویشتندار باشند. هر چند حاشیه های به وجود آمده بیشتر توسط طرفداران و تماشاگران بود اما این قهرمانان نباید تحت تاثیر فضای ایجاد شده قرار می گرفتند.
 
وی در پاسخ به این سووال که آیا چند دستگی ایجاد شده در تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه رقابت های جهانی، نگران کننده نیست؟ تصریح کرد: چند دستگی همیشه بوده، اما نباید به گونه ای باشد که تیم ملی متضرر شود، چرا که ملی پوشان کشتی باید بدانند که نماینده یک کشور هستند و تنها برای افتخار ایران باید تلاش کنند.
 
عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در خصوص مشکلات مالی و ارزی فدراسیون خاطر نشان کرد: هنوز مشخص نیست که تیم کامل به رقابت های جهانی اعزام می شود یا نه. اما اعزام نشدن کامل تیم نیز جریمه هایی را برای فدراسیون به همراه خواهد داشت.
 
مسابقه انتخابی وزن 82 کیلوگرم امروز (شنبه) بین سعید عبدولی و یوسف قادریان برگزار شد که عبد ولی با کسب دو پیروزی، صاحب دوبنده تیم ملی شد.
 
در پایان این مسابقه، برخی طرفداران دو کشتی گیر در بیرون سالن با یکدیگر درگیر شدند و فحاشی کردند.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان