تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷
بر اساس نامه شریعتمداری؛

روند ثبت سفارش کالا استانی شد + سند

براساس دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت از این پس درخواست‌های ثبت سفارش کالاهای واردات واحدهای تولیدی و تجاری در استان‌ها بررسی می شود.

 رویداد۲۴ محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه‌ای به روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها شرایط جدید بررسی درخواست‌های ثبت سفارش واردات واحد‌های تولیدی و تجاری را ابلاغ کرد.

متن این نامه به شرح زیر است: پیر‌و نامه شماره ۲۵۵۳۱۲. ۶۰ مورخ ۱۶. ۱۱. ۱۳۹۶ و نظر به لزوم حفظ انسجام مسئولیت‌های محوله به رؤسای سازمان صنعت، معدن و تجارت در کلیه استان‌های کشور در راستای بهبود اجرای هرچه مطلوب فرآیند‌های خدمات رسانی به فعالان بخش خصوصی به استاد تصویب نامه شماره ۳۷۹۳. ت. ۵۵۳۳ هـ مورخ ۱۳۹۷.۵.۱۶ هیأت محترم وزیران و دیگر مصوبات مرتبط در مورد ساماندهی و مدیریت بازار ارز، ضمن ابلاغ دستورالعمل چگونگی بررسی درخواست‌های ثبت سفارش واحد‌های تولیدی و تجاری استان‌ها گروه‌های کالایی دو و سه)» بدین وسیله مسئولیت بررسی در خواست‌های ثبت سفارش واحد‌های تولیدی و تجاری آن استان، به جنابعالی محول می‌گردد تا با در نظر داشتن رئوس مندرج در مصوبه شماره ۶۲۱۱۱. ت. ۱۰۵۲ هـ مورخ ۲۵.۵. ۱۳۹۵ هیأت محترم وزیران و سایر بخشنامه‌ها و مصوبات قبلی صادره با موضوع تفویض اختیار ستاد به استان و رعایت مفاد دستورالعمل پیوست و با تعامل و همکاری ارزشمند معاونان وزیر و سایر همکاران در ستاد موجبات پیشبرد هرچه سریعتر و دقیق‌تر امور را فراهم کنید.

گزارش هفتگی اقدامات ثبت سفارش و تفکیک معاونت‌های صنعتی، معدنی و بازرگانی برای آقایان معاونین ذیربط ارسال شود.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان