تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۲۳ مهر ۱۳۹۷
درآستانه شروع مسابقات قهرماني آسيا؛

قایقران‌ها احتمالاً به دلیل نداشتن ارز ثانویه اعزام نشوند

در حالی که تیم ملی قایقرانی جوانان و زیر ٢٣ سال ایران باید بیست و ششم مهر راهی ازبسکتان شود هنوز مساله ارز این تیم حل نشده و احتمال دارد ملی پوشان این مسابقات را از دست بدهند.
قایقران‌ها در آستانه از دست دادن مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل ارز ثانویه
رویداد۲۴ شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان اعزام قایقران‌ها به رقابت‌های جانبازان و معلولان، جوانان و زیر ٢٣ سال آسیا را صادر کرده و ملی پوشان باید بیست و ششم مهر (چهارشنبه) راهی ازبکستان شوند، اما هنوز شرایط سفرشان مهیا نشده است.

گویا نامه اختصاص ارز به فدراسیون قایقرانی نیز توسط محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان امضا شده، اما هنوز چیزی به فدراسیون داده نشده و اکنون قایقران‌ها در آستانه حذف از مسابقات هستند.

از مرداد امسال که دوره چهارساله ریاست غلامرضا امینی در فدراسیون قایقرانی تمام شده هنوز سرپرست مشخص نشده و وضعیت قایقرانی به سامان نیست و اکنون نیز ملی پوشان در آستانه حذف از مسابقات مهم آسیایی هستند.

احمد باقری دبیر فدراسیون قایقرانی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: شورای برون مرزی با این اعزام موافقت کرده و آقای داورزنی نامه دریافت ارز ثانویه را به معاونت توسعه و مدیریت منابع زده، اما هنوز نامه‌ای از این معاونت به بانک مرکزی زده نشده تا ارز در اختیار فدراسیون قرار بگیرد و تیم اعزام شود.

او ادامه داد: با تلاش‌های آقای امینی همه شرایط اعزام مهیا و پرواز چارتر پیش بینی شده و ما فقط منتظر این هماهنگی هستیم تا ان‌شاءالله تیم راهی ازبکستان شود. نزدیک به ٥٠ نفر در این اعزام هستند و ما پیش بینی مدال‌های زیادی داریم و امیدواریم که ملی پوشان بعد از ماه‌ها تلاش و تمرین به مسابقات بروند و نتیجه تلاش هایشان را بگیرند.

دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: آینده این ورزشکاران به همین مدال‌ها وابسته است. شاید دو سال دیگر در رده جوانان نباشند و این فرصت را از دست بدهند. امیدوارم معاونت محترم مربوطه در وزارت ورزش خیلی سریع هماهنگی را انجام دهد و بتوانیم ملی پوشان را به مسابقات اعزام کنیم.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان