تاریخ انتشار: ۰۳:۴۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۷

ترامپ: دوست دارم باور کنم که «محمد بن سلمان» بی گناه است!

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با وال استریت ژورنال از احتمال دست داشتن ولیعهد سعودی در قتل «جمال خاشقجی» سخن گفت و تأکید کرد «متقاعد شده» که پادشاه عربستان از قبل از نقشه این قتل اطلاع نداشت.
 رویداد۲۴  به گزارش راشاتودی، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای با روزنامه وال استریت ژورنال که متن کامل آن روز چهارشنبه منتشر شد، در پاسخ به پرسشی در خصوص احتمال دخالت «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی در قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار و منتقد برجسته سعودی در استانبول، گفت که «ولیعهد سعودی ممکن است در قتل این روزنامه نگار دست داشته باشد».

با این وجود، ترامپ بطور ناگهانی موضع خود را تغییر داد و گفت که مایل است باور کند ولیعهد سعودی عملاً در این جنایت دست نداشته است.

رئیس جمهور آمریکا به وال استریت ژورنال گفت که بار‌ها «به شیوه‌های مختلف» از ولیعهد سعودی در مورد مرگ خاشقجی پرسش کرده و ولیعهد نیز در پاسخ به او گفته که «در مورد نقشه این قتل هیچ چیزی نمی‌دانسته است».

با این حال، ترامپ همچنان از محکوم کردن آشکار دولت سعودی پرهیز می‌کند و ریاض را «یک متحد بسیار خوب آمریکا» می‌داند که «در ارتباط با موضوع اسرائیل به واشنگتن کمک فراوانی کرده است».
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان