تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۷
دادستان سعودی:

جمال خاشقجی، با نقشه‌ای از پیش طراحی شده کشته شد

خبرگزاری رسمی سعودی (واس) گزارش داد که سعود المعجب درباره نتایج تحقیقات اولیه دادستانی در پرونده گفت: «اطلاعاتی از سوی ترکیه و از راه کمیته مشترک با سعودی رسید که نشان از آن دارد عاملان، نیت سابقی در این زمینه داشتند».
 رویداد۲۴خبرگزاری رسمی سعودی (واس) گزارش داد که سعود المعجب درباره نتایج تحقیقات اولیه دادستانی در پرونده گفت: «اطلاعاتی از سوی ترکیه و از راه کمیته مشترک با سعودی رسید که نشان از آن دارد عاملان، نیت سابقی در این زمینه داشتند».

او ادامه داد که دادستانی به تحقیقات خود با متهمان بر پایه اطلاعات رسیده و نتایج تحقیقات برای دست یابی به حقایق و رسیدن به عدالت، ادامه می‌دهد.

۵ روز پیش، دادستانی عربستان سعودی در اولین بیانیه درباره این پرونده موضوع، اعلام کرد، هجده نفر در ارتباط با این پرونده بازداشت شده‌اند.

در بیانیه اول آمده بود «نتایج تحقیقات اولیه آشکار کرد که رایزنی‌های میان مظنونان و شهروند جمال خاشقچی در خلال حضور وی در کنسولگری عربستان در استانبول آن‌طور که باید پیش نرفت و روالی منفی به خود گرفت که منجر به درگیری و منازعه برخی از آن‌ها با شهروند جمال خاشقچی شد. این منازعه در نهایت شدت گرفت و باعث مرگ خاشقچی و تلاش مظنونان برای مخفی کردن وقایع شد».
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان