تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷

ارائه اطلاعات شرکت‌های شستا در بورس

شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی از ارائه و انتشار کامل اطلاعات مربوط به کلیه شرکت‌های بورسی و غیربورسی، میزان سهام، لیست اعضای هیئت مدیره هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه، صورت‌های مالی و نحوه واگذاری‌ها و تسریع در آن‌ها خبر داد.
ارائه اطلاعات شرکت‌های شستا در بورس
رویداد۲۴ طبق اعلام شستا،  85 درصد از شرکت‌های زیرمجموعه بورسی هستند که اطلاعات تمام آنها در اختیار سازمان بورس قرار گرفته و بر روی سامانه کدال قابل رویت است و در خصوص شرکت‌های غیر بورسی نیز طی نامه دوم آبان 1396 سازمان بورس، اطلاعات کامل 103 شرکت جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع کلیه علاقمندان برروی کدال منتشر شده است.

شستا با تاکید بر تعامل و همفکری با نمایندگان و کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی با هدف بهره‌مندی از نظرات نمایندگان مردم در مجلس پیرو دو نامه ارسالی در 17 مرداد 96 و 26 فروردین 97 و 18 فروردین 97 کمیسیون صنایع و معادن مجلس کلیه اطلاعات مورد نظر این کمیسیون‌ها شامل لوح فشرده آخرین وضعیت اعضای هیئت مدیره هلدینگ‌ها و شرکت‌های تحت پوشش به همراه رزومه ، سبد سهام به تفکیک هلدینگ‌ها و شرکت‌های بورسی و غیر بورسی و نحوه فروش املاک، دارایی‌ها و شرکت‌های قابل واگذاری و آیین نامه و احکام حقوقی مدیران و پرسنل را جهت بهره برداری ارائه کرده است.

روابط عمومی شستا همچنین از رونمایی سایت جدید شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی و بارگذاری کلیه این اطلاعات در آینده نزدیک بر روی این سایت خبر داد.

بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی، شستا در اجرای قانون منع بکارگیری افراد بازنشسته عزم جدی دارد و طی حدود یک سال فعالیت هیئت مدیره جدید، بیشتر از 75 درصد نیروها و مدیران بکارگرفته شده نیروهای متخصص، جوان و از درون مجموعه شستا بوده اند.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان