تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۴ آذر ۱۳۹۷
رهبر انقلاب:

حکام کشورهای اسلامی به ولایت اسلام برگردند/ استکبار بار دیگر از بیداری اسلامی سیلی خواهد خورد

رهبر انقلاب گفت در هر جایی که اسلام توانسته بر دل و جان مردم حاکم شود استکبار سیلی خورده و بار دیگر از بیداری اسلامی در منطقه سیلی خواهد خورد.
دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی‌ با رهبر انقلاب
رویداد۲۴ در عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشور‌های اسلامی و میهمانان شرکت‌کننده در سی و دومین اجلاس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

اهم سخنان رهبر انقلاب به شرح زیر است:

* اگر بشر به این بلوغ فکری برسد که به دعوت نبی پاسخ دهد، گرفتاری او رفع می‌شود.

*‌ امروز به‌خاطر ظلم قدرت‌ها، دنیا مثل آن روز تاریک است. امروز بشریت گرفتار است و این فقط مخصوص دنیای اسلام نیست؛ آن کشورهایی هم که به‌ظاهر پیشرفته‌اند به‌شدت گرفتارند و اسلام پاسخگوی همه این نیازهاست.

* جریان مقاومت مقابل ظلم در دنیا وجود دارد و این مقاومت متکی به نام خدا و اسلام است.

* در منطقه ما امروز روحیه بیداری اسلامی بر بسیاری از کشورها و ملت‌ها حاکم است.

* اینکه قدرتمندان دنیا و در رأس آنها آمریکا نسبت به این منطقه حساسند به خاطر این است که اقبال و گرایش به اسلام و بیداری اسلامی در این منطقه به چشم می‌خورد. اینها از بیداری ملتهای مسلمان می‌ترسند.

* در هر جایی که اسلام توانسته بر دل و جان مردم حاکم شود استکبار سیلی خورده و ما جدا معتقدیم استکبار بار دیگر از بیداری اسلامی در این منطقه سیلی خواهد خورد.

* عرض ما به ملت‌های مسلمان این است که حرکت بیداری اسلامی را هرچه می‌توانید تقویت کنید که راه نجات منطقه تقویت بیداری اسلامی است.

* شنیده‌اید که رئیس‌جمهور یاوه‌گوی آمریکا، حکام سعودی را به «گاو شیرده» تعبیر کرد. اگر آل سعود از اهانت به خودش بدش نمی‌آید به‌جهنم؛ اما این اهانت به مردم آن کشور و ملت‌های مسلمان است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان