تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۷

شریعتمداری استعفای مدیران ۲ شغله را پذیرفت/ اسامی افراد منتشر می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (پنجشنبه) در پیامی توئیتری از پذیرفته شدن استعفای مدیران عامل و اعضای هیات مدیره ۲ شغله در صندوق‌های وزارت کار خبر داد.
شریعتمداری استعفای مدیران ۲ شغله را پذیرفت
رویداد۲۴ محمد شریعتمداری در صفحه توئیتر خود نوشت: در انجام وعده‌ای که به مردم دادم و در اجرای تبصره ۲ از ماده ۲۴۱ قانون تجارت، استعفای همه مدیران عامل یا اعضای هیات مدیره ۲ شغله در صندوق‌ها و سازمان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اخذ و مورد موافقت قرار گرفت. وی خاطرنشان کرد که اسامی این افراد منتشر می‌شود.

شریعتمداری همچنین در توئیتی جداگانه خبر داد که کمتر از ۲ درصد از اعضای هیات مدیره شرکت‌های تابعه وزارتخانه از جامعه بانوان فرهیخته کشور هستند. وی خاطرنشان کرد که در اصلاح این نقص مهم بطور قطع اقدام‌های عملی و اجرایی انجام خواهد شد.

شریعتمداری که از اوایل آبان ماه سکان هدایت وزارت تعاون را بر عهده گرفت، یکی از برنامه‌های خود را حذف چندشغله‌ها در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه این وزارتخانه اعلام و اسامی هیات مدیره همه این شرکت‌ها را منتشر کرد.
وی ۲۲ آبان ماه در نامه‌ای به مدیران عامل سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشور دستور داد، چند شغله‌ها تا هفت روز آینده استعفای مکتوب خود را به مسئول ذیربط اعلام کنند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان