تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۱۹ دی ۱۳۹۷
بروجردی:

نمی‌خواهیم با آمریکا مذاکره کنیم/ سخنان پمپئو درباره تحریم‌های ایران سخیف و بی‌ارزش است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس صحبت‌های اخیر وزیر امور خارجه آمریکا را سخیف و بی‌ارزش خواند و گفت این حرف آنقدر بی‌ارزش است که حتی به تحلیل نیاز ندارد.

رویداد۲۴ علاء‌الدین بروجردی، در واکنش به صحبت‌های اخیر وزیر خارجه آمریکا مبنی بر این‌که هدف از تحریم ایران بهتر کردن زندگی مردم ایران است، اظهار کرد: این یاوه‌گویی بی‌ارزش است همه دنیا می‌دانند که هدف آمریکا با اعمال تحریم فشار به مردم ایران است تا به زعم خود مردم به ستوه آمده و عکس‌العمل نشان داده و آنها با این کار آرامش جامعه ما را برهم زنند.

وی افزود: این صحبت‌های وزیر امور خارجه آمریکا که وضع تحریم‌ها برای بهتر شدن زندگی مردم ایران است، سخنی سخیف و بی‌ارزش به شمار می‌آید که حتی به تحلیل نیاز ندارد. بی ارزش بودن این نظر کاملا واضح و مشهود است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین در واکنش به صحبت‌های اخیر ترامپ درخصوص درخواست ایران برای مذاکره با آمریکا، اظهار کرد: ما نه تنها نمی‌خواهیم با آمریکا مذاکره کنیم که ترامپ را هم شایسته مذاکره نمی‌دانیم، چون او رییس جمهوری است که به تعهدات خود برخلاف همه موازین بین‌المللی و قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل عمل نکرد و پایبند نبود، لذا طبیعتا غیرقابل اعتماد و غیرقابل مذاکره است.

برچسب ها: امریکا ، مذاکره ، پمپئو
نظرات شما
پیشخوان