تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۱۹ دی ۱۳۹۷
فتح‌الله‌زاده:

بازیکنان بزرگتر مراقب تیم باشند

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با اشاره به وضعیت آبی‌ها گفت: بازیکنان حق دارند مطالبه‌گر حقوق معوقه‌شان باشند اما انتظار می‌رود در این مقطع حساس بازیکنان بزرگتر هوای تیم را داشته باشند.

بازیکنان بزرگتر مراقب تیم باشند

رویداد۲۴ علی فتح‌الله زاده با اشاره به پیروزی با ارزش تیم‌ملی ایران برابر یمن در جام ملتهای آسیا اظهار داشت: برخی از دوستان رسانه‌ای کی‌روش قبل از بازی با یمن با احتیاط خاصی سعی می‌کردند فضا را به سمتی ببرند که اگر خدای ناکرده تیم‌ملی نتیجه لازم را مقابل یمن نگرفت، کی‌روش آسیب نبیند.

فتح الله زاده ادامه داد: برای همین کم کم فضا به سمتی رفت که یمن را برای ما به اندازه کره و ژاپن بزرگ و ترسناک جلوه دهند. اما دیدیم که فاصله تیم ملی ما با یمن آنقدر زیاد بود که پنج گل به آنها زدیم و می‌‍توانستیم لااقل پنج گل دیگر هم بزنیم.

وی در ادامه بیان داشت: کی‌روش مربی بزرگی است و اگر هم انتقادی نسبت به او طرح می‌شود، این انتقادات جنبه فنی ندارد چون او از نظر فنی در بالاترین سطح ممکن است. بلکه انتقاداتی به کی‌روش می‌شود که نسبت به رفتار و اخلاق تند او است.

فتح الله زاده بیان داشت: تیم ایران با این بازیکنان بزرگ و توانمند و با یک مربی بزرگ مثل کی‌روش، شایسته قهرمانی در آسیا هست و باید آنقدر جسارت و روحیه داشته باشیم که کف توقع از این تیم حضور در فینال باشد.

مدیر عامل پیشین استقلال با اشاره به مشکلات مالی این روزهای این باشگاه گفت: روزی که ما از استقلال رفتیم و دوستانی به جای ما آمدند، آقای خادم در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد ما سیصد چهارصد میلیون از پول فصل بعد مان را پیش خورد کردیم. ما همان موقع گفتیم که با مصوبه هیات مدیره این کار را کردیم چون در حال تیم بستن بودیم و در آن مقطع به شدت به آن پول نیاز داشتیم و می توانستیم این پول را بعدا جبران کنیم. حالا مشخص شده که آقایان ۱۵ میلیارد از آینده پیش خور کرده‌اند و این باعث شده تا باشگاه در این مقطع با این مشکل بزرگ مالی مواجه شود و هیچ کس هم اعتراض نمی‌کند. 

وی ادامه داد: در گذشته اتفاقاتی افتاده که به خاطر پرونده یکسری بازیکن مثل پروپیچ، مگویان و دیگران هزینه‌های سنگینی شد و باعث شد تا این پول پیش خور شود و این خلاء بزرگ مالی الان ایجاد شود. در حال حاضر هم فتحی چاره‌ای ندارد جز این که از هیات مدیره‌اش مصوبه‌ای بگیرد تا بتواند از پول آینده برای مخارج امروز استفاده کند. چون الان و در نقل و انتقالات پول نیاز است. 

فتح الله زاده با توجه به تعطیلی تمرینات آبی پوشان بیان داشت: به بازیکنان باید حق داد که مطالبه گر حق و حقوق معوقه شان باشند و از این نظر نگران باشند. اما از طرفی آنها باید بدانند استقلال با خیلی تیمهای دیگر تفاوت دارد و این تیم هوادارانی چند ده میلیونی دارد. بهتر است که بازیکنان استقلال و به خصوص بازیکنان بزرگ تر این تیم کمک کنند تا تمرینات این تیم جریان پیدا کند و شرایط از این بدتر نشود. 

وی در خصوص ایجاد شائبه تبعیض حامی مالی مشترک دو تیم استقلال و پرسپولیس بین این دو تیم بیان داشت: به شخصه بعید می دانم چنین چیزی باشد. فکر می‌کنم در حق حامی مالی کم لطفی می‌شود. این حامی مالی به این دو تیم لطف می‌کند و نباید اینطور با آن برخورد شود. اگر به هر علتی حامی مالی در پرداختی هایش بین دو تیم فرق می‌گذارد، مدیران باشگاه باید اعلام کنند. اما باز هم می‌گویم به شخصه بعید می‌دانم چنین چیزی باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان