تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
شفر در چالش انتخاب گزینه‌های جانشینی؛

ترکیب احتمالی استقلال برابر الهلال

آبی پوشان تهرانی در سومین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف تیم الهلال می‌روند.
ترکیب احتمالی استقلال برابر الهلال
رویداد۲۴ استقلال در کلیدی‌ترین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان روز دوشنبه در ورزشگاه حمد بن خلیفه دوحه به مصاف تیم فوتبال الهلال عربستان می‌رود. الهلالی‌ها در ۲ دیدار ابتدایی ۶ امتیاز کسب کردند، اما استقلال تنها یک امتیاز دارد که این موضوع کار را برای آبی‌ها سخت خواهد کرد.

حسین حسینی در این دیدار دروازه بان اول استقلال است و بعد از کلین شیت برابر سایپا در لیگ، اولین تجربه آسیایی خود را درون دروازه استقلال پشت سر می‌گذارد.

در خط دفاع با غیبت روزبه چشمی، استقلال در مرکز از زوج دانشگر و منتظری استفاده می‌کند و در کناره‌ها شانس خسرو حیدری و امید نورافکن بیش از سایر گزینه‌ها است تا آبی پوشان با تغییرات در دفاع به مصاف حریف خود بروند.

مثلث کریمی، شجاعیان و پاتوسی سه هافبک استقلال هستند که کریمی راس عقب خواهد بود و پاتوسی و شجاعیان جلوتر از او بازی می‌کنند تا باز هم شاهد مثلثی در ترکیب استقلال باشیم که برابر سایپا نیز از ابتدا مسابقه را شروع کرد.

در خط حمله با اضافه شدن صیادمنش، این بازیکن در سمت راست به میدان می‌رود و در سمت چپ نیز ایسما گزینه اول شفر است تا باز هم منشا نوک حمله آبی پوشان باشد و مسابقه را از ابتدا شروع کند.
عدم کسب پیروزی در این مسابقه برای استقلال به معنای از دست رفتن شانس صعود است و آبی‌ها ملزم به کسب برد هستند.
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان