تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸

کارت‌های زرد تیم فوتبال دختران ایران را از آسیا حذف کرد

تیم فوتبال بانوان ویتنام با نتیجه ۲ بر یک برابر کره جنوبی شکست خورد تا تیم ایران به دلیل داشتن کارت زرد بیشتر حذف شود.

رویداد۲۴ در آخرین روز از مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا تیم‌های ویتنام و کره جنوبی در یک بازی حساس برابر هم به میدان رفتند که درنهایت کره با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد.

تیم کره جنوبی در ابتدا در نیمه اول بازی دروازه ویتنام را باز کرد اما در نیمه دوم مسابقه روی اشتباه عجیب دروازه‌بان و مدافع خود گل تساوی را دریافت کرد. در این صحنه دروازه‌بان کره به شکل عجیبی موفق به مهار سانتر حریف نشد و مدافع این تیم نیز توپ را از محدوده خطر دور نکرد تا بازی با حساب یک بر یک دنبال شود. اما در ادامه کره گل دوم را هم به ثمر رساند و پیروز میدان شد.

به این ترتیب کره جنوبی با کسب ۹ امتیاز از سه بازی راهی مرحله نهایی قهرمانی آسیا شد و از بین تیم‌های ایران و ویتنام نیز یک تیم به جمع هشت تیم برتر آسیا می‌رسید که دو تیم در امتیاز و گل شماری و گل زده برابر بودند و تعداد کارت‌های زرد و قرمز تیم صعود کننده را مشخص کرد. بر این اساس ایران با ۴ کارت زرد ۴ امتیاز منفی گرفت و ویتنام نیز یک کارت قرمز و یک کارت زرد گرفته بود و ۴ امتیاز منفی داشت، اما از آنجایی که چهار نفر از بازیکنان ایران کارت گرفته بودند و تنها دو بازیکن ویتنام اخطار داشتند طبق پروتکل مسابقات دختران ایران با بدشانسی و دو بازیکن اخطار گرفته بیشتر از دور مسابقات کنار رفتند و به مرحله نهایی مسابقات زیر ۱۹ سال آسیا صعود نکردند.

ایران در این مسابقات سه بازی انجام داد که حاصل آن تساوی، شکست و پیروزی به ترتیب برابر ویتنام، کره و لبنان بود.

در گروه اول نیز تیم‌های استرالیا، نپال، میانمار و ازبکستان به رقابت با هم پرداختند که در نهایت استرالیا با ۹ امتیاز به مرحله بعد صعود کرد.

مرحله نهایی این مسابقات با حضور تیم‌های ژاپن، کره شمالی، چین، تایلند، ویتنام، کره شمالی، استرالیا و میانمار برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان