تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

کنایه سنگین پسر استاد شجریان به نماینده مجلس! +عکس

پسر استاد محمدرضا شجریان با انتشار جمله ای، به نماینده تهران که گفته بود شجریان در حال مردن است، طعنه زد.
کنایه سنگین پسر استاد شجریان به نماینده مجلس! +عکس
رویداد۲۴ رایان شجریان فرزند استاد محمدرضا شجریان نسبت به سخنان الیاس حضرتی در جلسه صبح سه‌شنبه مجلس این‌گونه واکنش نشان داد.
 
کنایه سنگین پسر استاد شجریان به نماینده مجلس! +عکس
 الیاس حضرتی در جلسه صبح سه‌شنبه مجلس در بخشی از نطق خود گفته است: «آقای شجریان در حال مردن است چه اشکالی دارد که وزیر فرهنگ و ارشاد از ایشان عیادتی بکند؟ گیرم ایشان درجایی اشتباهاتی هم کرده‌اند. آقای خاتمی و کسانی که در حصر هستند هم می‌توانند به‌عنوان سیاستمدار کمک کنند.» این سخنان با واکنش پسر کوچک خسرو آواز ایران همراه شد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
5
متأسفانه بعضی ها درمورد فوت دیگران به گونه ای اظهار نظر می کنند که گویی از جانب حضرت ملک الموت مصونیت دائمی مبنی برعدم قبض روح دارند , قبلا" هم فردی بود به محضر استاد شجریان عزیز اسائه ادب نموده بود , امیدوارم دشمنان افتخار موسیقی اصیل ایرانی استاد شجریان بزرگوار , , آرزوی فقدان ایشان را به گور ببرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
بزرگان لطف کنند وقتی حتی قصد خیر دارند با ملاحظات ادبی سخن بگویند
حماسه ایرانی
|
Switzerland
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
0
بعضی افراد در موقعی که خداوند شرم را تقسیم می کرد، غایب بودند و هیچ سهمی از این ویژگی هر انسان پاکنهاد به آنها نرسید. شرم بدون شک مهمترین خصیصه ی یک انسان درستکار است. گاهی رفتار بعضی افراد چنان سرشار از خباثت است که احساس شرم هم از آنها می گریزد. استاد شجریان نامی بزرگ دارد و بود و نبودش در این دنیا کمترین خدشه ای به این نام بزرگ وارد نمی کند. البته نبودش خسران موسیقی ایرانی خواهد بود. در نهایت باید از ایشان می پرسیدند که آیا استاد این کسانی را که حضرتی بی شرم نام برده است به خانه شجریان بزرگ راه داده می شوند. به قول سعدی بزرگ:
گر همای از جهان شود معدوم
کس نیاید به زیر سایه بود
نظرات شما
پیشخوان